والنسیا 1-3 رئال مادرید؛ صعود مقتدرانه با بازی چشم نواز هافبک ها


والنسیا 1-3 رئال مادرید؛ صعود مقتدرانه با بازی چشم نواز هافبک ها

رئال مادرید با غلبه بر والنسیا در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا راهی فینال شد.

طرفداری- شاگردان زیدان با ارائه نمایشی زیبا و مقتدرانه در جده، 3-1 از سد شاگردان سلادس عبور کردند و راهی فینال شدند.

اطلاعات بازی

تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 18 دی 1398 ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه کینگ عبدالله | عربستان داور بازی: خسوس خیل مانزانو گلزنان: تونی کروس، ایسکو، لوکا مودریچ | دنی پارخو

گزارش بازی و شرح گل ها

رئال مادرید بازی را با سرعت بالا و پر فشار شروع کرد و در دقیقه '4 اولین خطر جدی را روی دروازه والنسیا به وجود آورد؛ ارسال کاسمیرو از سمت چپ و ضربه سر واران پیش تاخته از فاصله ای نزدیک را دومنک با واکنشی عالی دفع کرد.

دقیقه '16 تونی کروس گلی به یاد ماندنی و استثنایی به ثمر رساند؛ کرنری که به نفع رئال مادرید اعلام شد، در میان غفلت لحظه ای دروازه بان و مدافعان والنسیا در چینش، هافبک آلمانی نبوغش را نشان داد و از همان نقطه کرنر مستقیماً دروازه را باز کرد.

در دقیقه '39 به گل دوم هم رسید؛ نفوذ کروس از سمت راست و پاس به بیرون او با ضربه مودریچ از داخل محوطه همراه شد که توپ اول به مدافع والنسیا برخورد کرد و برگشت تا ایسکو بعد از کنترل توپ با سینه، ضربه نهایی را وارد دروازه کند.

والنسیا 1-3 رئال مادرید؛ صعود مقتدرانه با بازی چشم نواز هافبک ها

در حالیکه رئال مادرید هیچ اجازه ای به بازیسازی حریف نمی داد، لحظه ای بعد هم روی کرنر ارسالی کروس، ضربه سر ایسکو به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت ضربه یوویچ در شرایط نامتعادل توسط دومنک و مدافعان حریف دور شد. در نهایت نیمه اول با پیروزی 2-0 شاگردان زیدان پایان یافت.

فشار حملات رئال مادرید در نیمه دوم هم کم نشد و بازی چشم نواز شاگردان زیدان بخصوص ایسکو، هواداران عربستانی را به وجد آورده بود؛ در دقیقه '59 نفوذ مودریچ به داخل محوطه و پاس به بیرون او برای والورده، با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

جشنواره گل هافبک های رئال مادرید ادامه داشت؛ در دقیقه '66 لوکا مودریچ گل سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند؛ پاس یوویچ به مودریچ، برنده توپ طلای 2018 را در سمت راست محوطه صاحب توپ کرد تا او با یک ضربه بیرون پای استادانه، توپ را به گوشه دروازه دومنک بفرستد.

در دقیقه '71 مارسلو جای مندی را گرفت تا بعد از مدت ها مصدومیت، در این نمایش زیبا نقشی ایفا کند. دقیقه '74 شوت محکم بازیکن والنسیا از پشت محوطه را کورتوا به خوبی دور کرد. در دقیقه '76 هم هامس جای مودریچ را گرفت. دقیقه '82 هم ماریانو دیاز برای اولین بار در این فصل برای رئال مادرید به میدان آمد و جای یوویچ را گرفت.

در دقیقه '1+90 پس از بازبینی VAR، داور نقطه پنالتی را به نفع والنسیا و به علت خطای هند مدافع رئال مادرید اعلام کرد؛ پارخو پشت توپ قرار گرفت و رکورد کلین شیت کورتوا را در آخرین لحظه بازی خراب کرد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

والنسیا 1-3 رئال مادرید؛ صعود مقتدرانه با بازی چشم نواز هافبک ها

خلاصه بازی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما