کشته شدن چهار نظامی ترکیه در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرقی سوریه


کشته شدن چهار نظامی ترکیه در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرقی سوریه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار نظامی ترکیه‌ای روز گذشته (چهارشنبه) در انفجار یک خودرو در شمال شرقی سوریه کشته شدند. بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع ترکیه نیمه‌شب گذشته (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای، کشته شدن چهار نظامی خود در حادثه انفجار خودروی بمب‌گذاری شده را تأیید کرد. طبق این...

کشته شدن چهار نظامی ترکیه در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال شرقی سوریه
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که چهار نظامی ترکیه‌ای روز گذشته (چهارشنبه) در انفجار یک خودرو در شمال شرقی سوریه کشته شدند.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، وزارت دفاع ترکیه نیمه‌شب گذشته (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای، کشته شدن چهار نظامی خود در حادثه انفجار خودروی بمب‌گذاری شده را تأیید کرد.

طبق این گزارش، در این بیانیه آمده است که این حمله در حین یک بررسی امنیت کنارجاده در منطقه‌ شرق رود فرات در سوریه و زمانی صورت گرفت که نظامیان ترکیه در حال انجام عملیات نظامی بودند.

تاکنون جزئیات بیشتری درباره حادثه انفجار خودرو در شمال شرقی سوریه منتشر نشده است.

ارتش ترکیه از تاریخ ۱۷ مهرماه به بهانه مقابله با شبه‌نظامیان کُرد سوریه، عملیات نظامی خود را تحت عنوان «چشمه صلح» در شمال و شمال شرقی سوریه آغاز کرد.

انتهای پیام/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)