حذف آمیان با بازی سامان قدوس


آمیان در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل لیل شکست خورد.

حذف آمیان با بازی سامان قدوس
آمیان در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل لیل شکست خورد.

به گزارش "توپ 90"، در مسابقه ماقبل پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه فوتبال فرانسه، تیم آمیان که برای دومین دیدار پیاپی سامان قدوس را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۵ چهارشنبه شب در استادیوم پیر مائوروی به مصاف تیم لیل رفت.

یاران قدوس که در هفته دوم لیگ یک فرانسه برابر لیل به برتری یک بر صفر رسیده بودند، در دقیقه ۳۸ مسابقه جام اتحادیه با اخراج بونگانی زونگو ۱۰ نفره شدند و کار سختی در ادامه مسابقه داشتند و نتوانستند برابر حریف خود کاری از پیش ببرند.

در نیمه دوم لیل موفق شد دو گل توسط لوئیز آراخو و ویکتور اوسیمه به ثمر رساند تا سرمربی آمیان را مجبور به اضافه کردن سامان قدوس به ترکیب تیمش در دقیقه ۷۰ به‌عنوان دومین تعویضی کند، اما این تغییر هجومی نیز کمکی به آنها نکرد و آمیان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل لیل مغلوب شد.

تیم آمیان در حالی این باخت را مقابل لیل متحمل شد و از جام اتحادیه کنار رفت که چهار شب قبل هم در ضربات پنالتی برابر تیم رن مغلوب شد و به پایان کارش در جام حذفی فوتبال فرانسه رسید.

سامان قدوس در شرایطی به‌عنوان یار جانشین مقابل لیل به میدان رفت و حدود ۲۰ دقیقه در زمین حضور داشت که آخرین بازی او قبل از محرومیت چهار ماهه‌اش برابر همین تیم بود و در آن دیدار توانست روی تک گل پیروزی‌بخش تیمش موثر ظاهر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت