واکنش دبیر فدراسیون وزنه برداری به جدایی مربی تیم ملی


واکنش دبیر فدراسیون وزنه برداری به جدایی مربی تیم ملی

وحید ربیعی، پس از حضور کوتاه مدت در تیم ملی وزنه برداری با فدراسیون قطع همکاری کرد.

واکنش دبیر فدراسیون وزنه برداری به جدایی مربی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رقابت‌های جهانی وزنه برداری تایلند، اکبر خورشیدی فر، یکی از دستیاران محمدحسین برخواه از تیم ملی وزنه برداری جدا و به عنوان مدیرفنی تیم ملی بانوان وزنه برداری مشغول به کار شد. به جای او وحید ربیعی به عنوان دستیار جدید برخواه به کادر فنی اضافه شد اما زمان حضور ربیعی کوتاه بود و او نیز از تیم ملی وزنه برداری جدا شد.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری در این باره اظهار کرد: من نه اطلاعی از آمدن ربیعی دارم و نه از رفتن او. علاقه‌ای هم ندارم که درباره چنین موضوعاتی صحبت کنم. به نظر من بهتر است محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی درباره این موضوع صحبت کند.

پیش از این ربیعی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان علت جدایی اش از تیم ملی را اختلاف با علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری عنوان کرده و گفته بود: مرادی از ابتدا با حضور من در تیم ملی مخالف بود.

اردوی جدید تیم ملی وزنه برداری برای حضور در بازی‌های بین‌المللی جام فجر از روز جمعه آغاز می‌شود و ملی‌پوشان تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی از روز شنبه آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!