بازی Super Mario Maker 2 دارای بیش از 10 میلیون مرحله است


بازی Super Mario Maker 2 دارای بیش از 10 میلیون مرحله است

بازی Super Mario Maker 2 به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده و بیش از 10 میلیون زمین و مرحله‌ی قابل بازی در آن ساخته شده است! بازی Super Mario Maker 2 همچنان به دستاوردهای جدید می‌رسد. نینتندو به‌تازگی  در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده که از زمان عرضه‌ی این عنوان تاکنون بیش از 10 میلیون زمین قابل بازی و در واقع مرحله توسط بازیکنان آپلود شده...

بازی Super Mario Maker 2 به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده و بیش از 10 میلیون زمین و مرحله‌ی قابل بازی در آن ساخته شده است!

بازی Super Mario Maker 2 همچنان به دستاوردهای جدید می‌رسد. نینتندو به‌تازگی در حساب رسمی توئیتر خود اعلام کرده که از زمان عرضه‌ی این عنوان تاکنون بیش از 10 میلیون زمین قابل بازی و در واقع مرحله توسط بازیکنان آپلود شده است. این بازی در ژوئن 2019 به انتشار رسید و در ماه اول انتشارش بیش از 4 میلیون مرحله برای آن آپلود شده بود.

نینتندو برای تقدیر و تشویق بازیکنان برای استفاده‌ی هرچه بیشتر از خلاقیتشان، محدودیت مراحل آپلود شده توسط بازیکنان را به 100 افزایش داده است. اگر قصد ساخت مراحل جدید برای جدیدترین به‌روزرسانی که آیتم Master Sword و Link از The Legend of Zelda را به‌عنوان شخصیت قابل بازی اضافه کرد داشتید، این می‌تواند به شما کمک خوبی کند. البته این همچنین بدین معنی است که مراحل بیشتری هم توسط بازیکنان سراسر جهان ساخته و آپلود خواهد شد.

Super Mario Maker 2 که به خوبی به جلو می‌رود و روز به روز بر محبوبیتش افزوده می‌شود، هم‌اکنون به‌صورت انحصاری در دسترس نینتندو سوئیچ قرار دارد.

بازی Super Mario Maker 2 دارای بیش از 10 میلیون مرحله استبازی Super Mario Maker 2 دارای بیش از 10 میلیون مرحله است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی