قبور شهدا و والدین سپهبد سلیمانی در رابر گلباران شد


قبور شهدا و والدین سپهبد سلیمانی در رابر گلباران شد

کرمان - ایرنا - ارادتمندان به شهدا با حضور پرشور در روستای قنات ملک شهرستان رابر، گلزار مطهر شهیدان گلگون کفن و قبور والدین سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گلباران کردند.

به گزارش ایرنا، صدها نفر از مردم شهرستان رابر زادگاه سردار دلها، مسئولان محلی، فرماندار و امام جمعه، جوانان، کودکان، بانوان، ورزشکاران و تیم های امدادی عصر امروز پنجشنبه با عطر افشانی، قرائت فاتحه، ادای احترام و تقدیم گل به شهدای روستای قنات ملک رابر و والدین فرمانده شهید سپاه قدس نشان دادند که همچنان ادامه دهنده راه ، اهداف و آرمان‌های شهدا و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

مردم رابر همچنین با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای الله و اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبران و این حرکت غیر انسانی در ترور سردار شهید سپهبد سلیمانی اعلام کردند.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق (حشد الشعبی) به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح سه‌شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیأتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

سپهبد شهید سلیمانی بامداد چهارشنبه میان انبوه جمعیت دلدادگان و دوستدارانش همانطور که وصیت کرده بود در کنار همرزمانش در محل گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید