عیادت نماینده رئیس قوه قضائیه از مصدومان حادثه مراسم تشییع سردار سلیمانی


عیادت نماینده رئیس قوه قضائیه از مصدومان حادثه مراسم تشییع سردار سلیمانی

کرمان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان کرمان به نیابت از رئیس قوه قضائیه از مصدومان حادثه کرمان عیادت کرد و گفت: دستگاه قضائی پیگیری های لازم در خصوص حادثه کرمان را دستور کار ویژه قرار داده است.

به گزارش ایرنا ، یدالله موحد عصر پنجشنبه به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور در بیمارستان شهید باهنر و حضرت فاطمه(س) شهر کرمان با آسیب دیدگان حادثه تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار و ضمن دلجویی و ابلاغ سلام آیت الله رئیسی به آسیب دیدگان، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.
موحد در پایان این بازدید ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،اظهار داشت: متاسفانه در جریان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام بدلیل ازدحام جمعیت، جمعی از هم میهنان عزیزمان دچار آسیب دیدگی و تعدای نیز جان خود را از دست دادند.
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمانضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیزان اظهار داشت : خداوند متعال به آنها صبر عطا کند و امیدواریم جانباختگان این حادثه با شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.
وی گفت: روند درمان و بهبودی مصدومان حادثه خوب است و حسب دستور و تاکید حضرت آیت الله رئیسی ،ریاست محترم قوه قضائیه،دادگستری استان کرمان پیگیری های لازم در این خصوص را دستور کار ویژه خود قرار داده است.
رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تمام اقدامات و امکانات درمانی را جهت مداوای این بیماران به صورت رایگان به کار گرفته است .
موحد بیان کرد: بخشی از مصدومان حادثه تا صبح امروز از بیمارستان ها مرخص شده اند و امیداوریم با تکمیل روند درمان ،مابقی آسیب دیدگان هم بزودی به جمع خانواده خود بازگردند.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی با فوت یک زن از مصدومان مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدای کرمان در صبح امروز، تعداد جان باختگان این حادثه به ۶۰ نفر رسید.

سید محمد صابری افزود: از روز گذشته تا ظهر امروز پنجشنبه ۱۰ نفر از مصدومان ترخیص شدند و اکنون تعداد مصدومین بستری در بیمارستان های کرمان ۲۱ نفر هستند.

وی بیان کرد: تعدادی از مصدومان به لحاظ شرایط خاص همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که امیدواریم به زودی بهبودی پیدا می کنند.

بر اثر ازدحام و فشار جمعیت در ابتدای خیابان شریعتی کرمان، تعدادی از تشییع کنندگان پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین جعفری پور، جانباخته یا مصدوم شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!