به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، قیس خزعلی، دبیرکل گردان‌های اهل الحق اعلام کرد: برای آمریکا هیچ چیزی از اجرای طرح‌های رژیم صهیونسیتی مهمتر نیست.

او گفت: امیدواریم مردم آمریکا به دولت خود برای عقب نشینی کردن سربازان خود و جلوگیری کردن از ریخته شدن خونشان فشار بیاورند.

دبیرکل گردان‌های اهل الحق افزود: تهران به هدف خود یعنی سرنگونی هیمنه آمریکا در منطقه دست یافت حتی اگر این هدف کشته‌ای نداشته باشد.

او با اشاره به اینکه باید به وظیفه خود برای پایان دادن به اشغالگری آمریکا از اراضی عراق به صورت کامل عمل کرد، گفت: هنوز لحظه اجرای عملیات انتقام خون شهید ابومهدی المهندس نرسیده است و پاسخ ما کمتر از پاسخ ایران به ترور سردار سلیمانی نخواهد بود.

خزعلی تاکید کرد: ما هیئت‌های دیپلماتیک را هدف قرار نمی‌دهیم و هم اکنون نیز سفارت آمریکا را علی‌رغم حضور نظامی و اطلاعاتی واشنگتن در کشور هدف قرار ندادیم چرا که فعالیت‌ها بر حضور نظامی آمریکا به صورت اساسی متمرکز است.

او خطاب به نیرو‌های آمریکایی گفت: با وجود اینکه عقب نشینی از عراق را نپذیرفتند، اما در انتظار پاسخ کوبنده عراق باشند شاید فردا آن را از نزدیک ببینند.