شهادت سردار سلیمانی؛ زمینه تاریخ سازی در آغاز گام دوم انقلاب


شهادت سردار سلیمانی؛ زمینه تاریخ سازی در آغاز گام دوم انقلاب

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه تاریخ سازی در آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: متاسفانه شاهد بی مهری درباره بیانیه گام دوم هستیم که دانشگاه ها، تشکل های دانشجویی و حوزه های علمیه نباید نسبت به اهمیت این موضوع کم توجهی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی امشب در یادواره ۶۳۸ شهید شهرستان لنگرود و شهدای گمنام که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد، با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان بود، اظهار کرد: آیندگان می فهمند که خون پاک سردار سلیمانی چه گره های باز نشدنی را باز کرده و دست دشمن را از سر همه ملت ها دور کرد و اگر دست داعشی ها قطع نمی شد تروریست ها همه عالم را فرا می گرفتند.

وی شهادت سردار سلیمانی را موجب بیداری ملت ها دانست و افزود: تشییع پیکر شهید سلیمانی در دو کشور و چندین استان برگزار شد و دشمن فکر می کرد که با شهادت ایشان می تواند نفس راحتی بکشد، اما خون شهید باعث شد تا مردم حیات دوباره ای بگیرند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی زمینه تاریخ سازی در آغاز گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: متاسفانه شاهد بی مهری درباره بیانیه گام دوم هستیم که دانشگاه ها، تشکل های دانشجویی و حوزه های علمیه نباید نسبت به اهمیت این موضوع کم توجهی کنند و باید گام دوم را عملی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی همیشه وارد میدان های تلاش و جهاد بود و عملی کار می کرد، گفت: حاج قاسم معتقد بود که فقط نباید مردم را خطاب قرار داد، بلکه خود مردم نیز باید با حرکت انقلابی وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه دشمن انقلاب به حقیقت شهادت پی نبرده است، عنوان کرد: دشمن با ترور مطهری ها و بهشتی ها و احمدی روشن ها و سلیمانی ها نمی تواند آرمان انقلاب را نابود کند و هر قطره خون شهید باعث جوشش بیشتر مردم برای استقامت می شود.

امام جمعه لنگرود با اشاره به نقش آفرینی سردار سلیمانی در حفظ امنیت کشور، تصریح کرد: دشمن در جریان مشکلات اقتصادی قصد داشت مردم را از حاکمیت جدا کند، اما خون شهید سلیمانی همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه شهدا عزادار نمی خواهند بلکه جریان ساز می خواهند، اضافه کرد: شهدا توقع دارند تا مردم راه آنان را ادامه دهند و دست دشمن را از خدشه وارد کردن به اسلام و انقلاب کوتاه کنند و لذا شهادت سردار سلیمانی جریان ساز شد.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه حاج قاسم بهترین بود اما به دست بدترین به شهادت رسید، گفت: مذاکره با چنین افرادی که پایبند به هیچ قید و بند و اخلاقی نیستند فایده ندارد و باید فکری برای بیرون راندن آمریکا از منطقه کنیم.

امام جمعه لنگرود با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: مردم باید در رای دادن خود دقت بیشتری داشته باشند و افرادی را به مجلس بفرستند که حزبی و جناحی نیستند تا یک مجلس انقلابی و کارآمد داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس