ترس ردبول از شکار مکس ورشتپن توسط مرسدس


فرمول یک ایران – هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول می گوید که آنها می ترسیدند اگر با مکس ورشتپن برای سال های آینده تمدید نکنند، این راننده با استعداد هلندی به مرسدس بپیوندد. تیم ردبول طی چند روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که ورشتپن تا پایان فصل 2023 فرمول یک در این تیم خواهد ماند. قرارداد راننده جوان ردبول در پایان 2020 به پایان می رسید و شایعات...

فرمول یک ایران – هلموت مارکو، مشاور تیم ردبول می گوید که آنها می ترسیدند اگر با مکس ورشتپن برای سال های آینده تمدید نکنند، این راننده با استعداد هلندی به مرسدس بپیوندد.

تیم ردبول طی چند روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که ورشتپن تا پایان فصل 2023 فرمول یک در این تیم خواهد ماند. قرارداد راننده جوان ردبول در پایان 2020 به پایان می رسید و شایعات بسیاری در این باره وجود داشت که ممکن است لوئیس همیلتون راهی فراری شود و ورشتپن جای او را در مرسدس پر کند. مارکو گفت:

برای ما دشوار بود که داستان دقیق بین فراری و همیلتون را ارزیابی کرده و حدس بزنیم. اما این واضح است اگر همیلتون برای فصل 2021 به فراری برود، مرسدس باید واکنشی نشان دهد. آنوقت است که مکس اولین هدف آنها خواهد بود.

تمدید قرارداد گام مهمی برای ما بود. در حال حاضر ما قادریم با اطمینان بیشتری به آینده نگاه کنیم.

ترس ردبول از شکار مکس ورشتپن توسط مرسدسترس ردبول از شکار مکس ورشتپن توسط مرسدس مکس ورشتپن ، لوئیس همیلتون ، دیتر تسچه و والتری بوتاس – سکو اسپانیا 2019

مارکو همچنین افزود که شریک موتوری اش، هوندا که تا پایان فرمول یک 2021 به ردبول و این ورزش متعهد است، از ماندن ورشتپن خوشحال شده:

هوندا اخبار مربوط به تمدید قرارداد را مثبت ارزیابی کرد. مکس یک اولویت برای هونداست. آنها عاشق سبک رانندگی تهاجمی و استعداد او هستند.

بحث و گفتگو با آنها برای ادامه همکاری به زودی آغاز می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول