آغاز پیمایش مسیر جاذبه های گردشگری استان گلستان


آغاز پیمایش مسیر جاذبه های گردشگری استان گلستان

در این گردهمایی بیش از 400 راهنمای گردشگری فعال کشور به همراه خبرنگاران و فعالان گردشگری به مدت 4 روز میهمان استان گلستان خواهند بود.  به همین مناسبت با حضور آقای کریمی معاون اقتصادی استاندار، آقای حمیدی فرماندار شهرستان گرگان و آقای تجری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان، پیمایش مسیر جاذبه های گردشگری در 14 شهرستان استان گلستان، توسط آقای تاج...

گلستان میزبان سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

در این گردهمایی بیش از ۴۰۰ راهنمای گردشگری فعال کشور به همراه خبرنگاران و فعالان گردشگری به مدت ۴ روز میهمان استان گلستان خواهند بود.

به همین مناسبت با حضور آقای کریمی معاون اقتصادی استاندار، آقای حمیدی فرماندار شهرستان گرگان و آقای تجری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی گلستان، پیمایش مسیر جاذبه های گردشگری در ۱۴ شهرستان استان گلستان، توسط آقای تاج دردی قره جه یکی از راهنمایان فعال گردشگری با شعار "این داستان، گلستان" و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان اعم از تاریخی، طبیعی، فرهنگی و نمایاندن اهمیت حضور راهنمایان گردشگری در این استان و تاثیر گذاری آن بر فعالیت های گردشگری بصورت پیاده از امروز آغاز شد.

در طی این پیمایش حدود ۴۰۰ کیلومتر فاصله بین ۸۰ جاذبه گردشگری طی خواهد شد.
در اولین پیمایش که از دانشکده گرشگری حکیم جرجانی آغاز شد، پس از طی مسیر به سمت بافت قدیم گرگان و عبور از خانه های تاریخی به کاخ موزه رسیده و به سمت پارک جنگلی النگدره در دل جنگل هیرکانی ادامه مسیر داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان