رقابت 60 راس اسب در روز دوم هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس


رقابت 60 راس اسب در روز دوم هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس زمستان گنبدکاووس که برای بزرگداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به نام وی نامگذاری شده، عصر روز جمعه شاهد برگزاری روز دوم خود بود که در آن 60 راس اسب در هفت دور مختلف به رقابت پرداختند.

این مسابقات در مجموعه سوارکاری این شهرستان در مسافت های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب‌های ترکمن ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بود اسب خرم سلطان به مقام اول دست یافت و در پی او اسب‌های سان استار و گدرسن سجادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون دو ساله برنده در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب رگنار و کسب مقام های دوم و سوم از سوی اسب های کاپیتان استیو و کابوی بود و دور سوم که مخصوص اسب های تروبرد دو ساله کلاس Maiden بود اسب تاواشکا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اول شد و اسب‌های برایت و کاراسیدا به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

دور چهارم با قهرمانی اسب منوکید در گروه اسب های دوخون ۳+ سال به پایان رسید؛ اسب اوسین بولت مقام دوم این کورس را که با عنوان "کورس ویژه" برگزار شد به دست آورد و اسب ویمتو به عنوان سومی این کورس بسنده کرد.

کورس پنجم مسابقات روز دوم هفته نهم اسبدوانی گنبدکاووس مخصوص اسب‌های دوخون دو ساله هندیکاپ بود که در آن اسب تاوانورا عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و اسب‌های آل بیوتی و سوشا به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

اسب‌های تروبرد دو ساله کلاس نوویس استیکس در دور ششم با هم رقابت کردند که حاصل آن قهرمانی اسب جانامون بود، اسب بنفیت دوم شد و اسب تاواریش عنوان سومی این دور را از آن خود کرد.

اسب‌های بن ریو جانیرو ، ریو آچا و ریگان در آخرین دور مسابقات این روز، خود را به عنوان اسب‌های برتر در میان اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس یک معرفی کردند و با این نتیجه، روز دوم هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به پایان رسید.

در پایان این رقابت های مبلغ سه میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد