سپهبد سلیمانی بزرگترین سیاست مدار دنیا اما گریزان از سیاست بازی


 سپهبد سلیمانی  بزرگترین سیاست مدار دنیا اما گریزان از سیاست بازی

یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: سپهبد سلیمانی بزرگترین سیاستمدار دنیا اما گریزان از سیاست بازی بود.

سید محمدیار خاضع در آیین گرامیداشت شهدای مقاومت "سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و هم چنین ایام فاطمیه در مسجد توحید دهدشت اظهار کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی بالاترین نظامی این کشور بود اما مثل یک سرباز بسیجی زندگی میکرد، سیاستمدار دنیا بود اما گریزان از سیاست بازی، قوی ترین دیپلمات دنیا بود اما دیپلماتی که الگویش سیدالشهداء بود.

این رزمنده هشت سال دوران دفاع مقدس با بیان اینکه واژه ها از توصیف شهید سلیمانی قاصرند گفت: اگر سالها کنگره بگیریم، در خصوص حاج قاسم و ابوالمهدی المهندس کم می آوریم.

وی تصریح کرد: ارتباط با خدا، صداقت، ساده زیستی، تقوا، ولایتمداری، مدیریت انقلابی، تفکر ولایی و روحیه انقلابی، حاج قاسم را حاج قاسم کرد.

خاضع افزود: اولین تشییع جنازه ای که در طول تاریخ پنج امام معصوم و حضرت ابوالفضل(ع) و کریمه اهل بیت را طواف کرد کاروان جبهه مقاومت حاج قاسم و ابومهدی المهندس بودند.

وی با بیان اینکه باید ترامپ به عنوان یک جنایتکار جنگی محاکمه شود، بیان کرد: ترامپ قمارباز وقتی دید توان ایستادن مقابل تفکر شخص تراز اول جمهوری اسلامی ایران را ندارد ناچار و ناگزیر، با وجود تمام قوانین بین الملل این شهید سرافراز را ناجوانمردانه ترور کرد.

وی جنگ سایبری امروز را جنگ لیزری و الکترونیک عنوان و افزود: ۱۰۰ پدافند هوایی آمریکا از پادگان عین الاالسد حفاظت می کردند اما هیچکدام نتوانستند یک موشک ایران را رصد کنند.

خاضع اظهار کرد: این پادگان آنقدر برای آمریکایی مهم بود که تمام تجهیزات مهم خود را در این مکان قرار می دادند، وقتی مورد اصابت قرار می گیرد ترامپ به کما می رود و علمدار انقلاب با یک ساعت سخنرانی بصورت زنده از تمام شبکه های دنیا می گوید تو میخواستی ۵۲ نقطه فرهنگی ایران اسلامی را هدف قرار دهید.

وی در ادامه گفت: ژنرال های چهار ستاره آمریکا که مخالف ترور سردار سلیمانی بودند بعد از حمله موشکی ایران گفتند اگر انتقام سخت گرفته نشود دیگر افغانستان هم پشیزی به ما اهمیت نمی دهد،چون بعد از ۷۵ سال اولین پادگان پیشرفته آمریکا به صورت مستقیم مورد هجوم قرار می گیرد.

رزمنده هشت دفاع مقدس با توجه به ادعای آمریکا که گفته تلفاتی در این حمله موشکی نداشته است، بیان کرد: ۹ فروند هواپیما که تنها مجروح ها را به طرف پادگان نظامی آمریکا در اردن انتقال داد یا اون ۲۱۴ مجروح که اسرائیل انتقال داده شده بودند، چی هستند؟ باز هم می گویید تلفات نداشت؟ چرا اجازه نمی دهید خبرنگاران وارد پادگان شده و فیلم برداری نمایند؟.

وی جنگ روانی دشمن و برخی افراد ناآگاه در داخل کشور را یادآور شد و اضافه کرد: اگر آمریکا کوچکترین تعرضی به سرزمین جمهوری اسلامی کند ۱۰۴ نقطه حیاتی آن بعلاوه حیفا و تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.

خاضع انتقام سپاه را یک سیلی عنوان و خاطرنشان کرد: انتقام سخت، قطع کردن پای آمریکائیان از منطقه است.

وی اضافه کرد: نیروهای مقاومت، قدس، حشدالشعبی، سپاه، بدر، زینبیون، فاطمیون و فلسطین دست روی ماشه گذاشته اند و منتظرند کوچکترین غلطی از آمریکا سر بزند که آنها را از پای درآورند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403