استاندار هرمزگان آخرین وضعیت بارندگی را از فرمانداران جویا شد


استاندار هرمزگان آخرین وضعیت بارندگی را از فرمانداران جویا شد

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان امروز شنبه در گفت وگوی تلفنی با فرمانداران، آخرین وضعیت شهرستان‌ها را پس از بارندگی وسیل شدید روز و شب گذشته درهمه ابعاد زیرساختی وخدمات رسانی را پیگیرشد.


فریدون همتی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: باتوجه به حجم زیاد بارندگی در شهرستان‌های هرمزگان، محورهای ارتباطی بخشی از شهرها به علت طغیان رودخانه‌ها مسدود شده است که باید تا فروکش کردن آب‌های پس از بارندگی منتظر ماند.
وی بیان داشت: پس از پایان بارندگی و کاهش و نشست حجم آب‌های روان درسطح شهرها، پل‌ها، جاده‌ها و مسیرها، برآورد خسارت‌ها انجام و به مرکز گزارش می‌شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: با بیان اینکه هنوز بارندگی دربسیاری از نقاط استان ادامه دارد از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی از جان و مال خود محافظت کنند.
همتی، همچنین شب گذشته در بازدید از روستای شمیل شهرستان بندرعباس آخرین وضعیت آبگیری سد شمیل و نیان را مورد بررسی قرار داد و برای رفع نگرانی احتمال سرریزشدن سد در منطقه تصمیم گرفته شد که خروجی این سد باز شود.
براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، امروز شنبه با کاهش پدیده ابرناکی از مناطق غربی بیشترین فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی استان خواهد بود و به تدریج تا ساعت بعد ازظهر خارج می‌شود.
از بعدازظهر پنجشنبه تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه شهرستان قشم با ۲.۷.۸ دهم میلی متر و بندرعباس با ۱۶۴.۹ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید