باید مسببان حادثه سقوط هواپیما مجازات شوند


باید مسببان حادثه سقوط هواپیما مجازات شوند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری جدی و همه جانبه موضوع سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی برای روشن‌تر شدن حقایق برای مردم و خانواده‌های داغدار شد.

دکتر احمد همتی، ضمن تسلیت حادثه ناگوار سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اظهار کرد: متاسفانه این حادثه موجب از دست دادن جمعی از هم‌وطنان، اتباع خارجی و برخی از نخبگان کشور شد.

وی بر ضرورت برخورد با مسببان این فاجعه تاکید و خاطرنشان کرد: تمامی مسببان این حادثه جانگداز که احساسات و افکار عمومی مردم را به سخره گرفته اند باید به مجازات برسند.

همتی افزود: چیزی که بیش از حادثه سقوط هواپیما مردم ما را نگران و عصبانی می‌کند، تحلیل‌های غلط و غیر کارشناسی است که متاسفانه در کشور رایج شده و تاثیرات بسیار منفی را در عرصه های مختلف ایجاد و موجب از بین رفتن اعتماد مردم می گردد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص چرایی تاخیر در اعلام حقایق این حادثه به ایسنا گفت: آنچه که مسلم است از همان ساعت اولیه حادثه علت آن مشخص بوده و فرافکنی های بی مورد و بی اساس خطای آشکار و نابخشودنی است. چرا باید دولت‌ها و رسانه‌های خارجی ما را مجبور به راست‌گویی کنند؟!

این عضو فراکسیون امید افزود: اگر روزی برسد کسانی که اساس کار آنان تهمت زدن است در هر جایگاه و منصبی منفورترین افراد جامعه باشند و از طرف حاکمیت و مردم طرد شوند مشکلات کشور ما به مراتب کمتر می‌شد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم زودتر به خود آئیم و اساس کارمان را بر صداقت و راستی و عقلانیت و علم قرار دهیم تا به اهداف عالیه نظام اسلامی مان نائل آئیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان