1008 خودرو در خراسان رضوی از برف و کولاک نجات یافتند


1008 خودرو در خراسان رضوی از برف و کولاک نجات یافتند

مشهد- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و هشت دستگاه خودروی گرفتار برف و کولاک در جاده‌های بین‌شهری این استان و سرنشینان آنها مورد امداد قرار گرفته و از این وضعیت نجات داده شدند.

اسماعیل بهمن آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروهایگرفتار در برف از ساعت ۱۹ دیروز عصر تا ساعت هشت امروز صبح در جاده‌های استان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی و از برف و کولاک نجات یافتند.

وی اضافه کرد: در کنار امدادرسانی به این تعداد خودرو هزار و ۱۹۲ خانوار نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در این مدت اقلام امدادی و زیستی برای دو هزار و ۵۸۰ نفر توزیع شده است که از آن جمله می توان به توزیع دو هزار و ۱۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ بسته غذایی و دیگر اقلام اشاره کرد.

بهمن‌آبادی افزود: در این مدت ۱۴ تیم ۴۹ نفره با ۱۳ خودرو عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان برف و کولاک در استان را بر عهده داشته‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت دو عملیات نجات کوهستان توسط شعب چناران و مشهد هلال احمر نیز انجام شد که طی آن نیروهای امدادی به پنج حادثه امدادرسانی کردند و ضمن نجات چهار نفر پیکر یک کوهنورد مدفون شده در زیر بهمن را نیز به پایین کوه انتقال دادند.

بارش برف و باران در خراسان رضوی از عصر روز جمعه آغاز شد و طبق پیش‌بینی های اداره کل هواشناسی استان تا پایان روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی