انجمن حمایت از زندانیان اشتغال و درآمدزایی را در اولویت قرار دهد


انجمن حمایت از زندانیان اشتغال و درآمدزایی را در اولویت قرار دهد

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه با اشاره به فعالیت‌های چشمگیر انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: اشتغال و درآمدزایی افراد تحت پوشش، باید اولویت این انجمن قرار گیرد.

حمید شکری روز شنبه در بازدید از زندان و طرح های اشتغال زای انجمن حمایت از زندانیان مراغه افزود: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی مولد و اشتغال زا در زندان و این انجمن می تواند مثمر ثمر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های مناسب موجود این انجمن، اشتغال زایی برای زندانیان و محکومان، زمینه ساز رفع بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان خواهد بود.

شکری با اشاره به اقدامات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان مراغه اضافه کرد: این انجمن نقطه قوتی برای شهرستان در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند است.

وی افزود: از این رو، فعالیت های حمایتی و نیز آزادی زندانیان با حمایت خیران توسط انجمن حمایت از زندانیان مراغه قابل تقدیر است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه نیز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ بسته حمایتی شامل مواد غذایی و البسه در بین خانواده های زندانیان نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

سیدعلا الدین نقیبی افزود: در یک ماه اخیر نیز حدود ۱۵.۷ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی، ۴.۷ میلیون تومان در قالب تامین جهیزیه، ۸.۴ میلیون تومان در زمینه کمک های مالی برای زندانیان آزاد شده از سوی این انجمن پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین اقدامات مناسبی با حمایت خیران برای توسعه و بهسازی مرکز اشتغال زایی زندانیان این شهرستان انجام شده است.

نقیبی با تاکید بر توسعه اشتغال زایی اضافه کرد: هم اکنون حدود ۱۹۰ زندانی در زندان و مرکز اشتغال زایی دکتر شفائی این شهرستان در زمینه های مختلفی از جمله قالیبافی مشغول به کار هستند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن