تردد خودروها در جاده تربت‌حیدریه با زنجیر چرخ امکان پذیر است


تردد خودروها در جاده تربت‌حیدریه با زنجیر چرخ امکان پذیر است

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده پلیس راه تربت‌حیدریه با اشاره به بارش برف از روز گذشته که تاکنون ادامه دارد گفـت: تردد خودروها در جاده‌های این شهرستان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ حسین میش‌مست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تداوم بارش برف و لغزندگی سطح جاده‌ها، امکان مسدود شدن دوباره جاده تربت‌حیدریه به مشهد در اواخر امشب وجود دارد و بر همین اساس مسافران باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره به تلاش نیروهای راهداری در بازگشایی جاده تربت‌حیدریه به مشهد که شب گذشته به علت بارش برف مسدود شده بود، اظهار داشت: بارش شدید برف به ویژه در گردنه‌های سبز و خماری باعث شده است تردد خودروها در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد.

وی از رانندگان خواست علاوه بر خودداری از سفرهای غیر ضروری، با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه برانند و وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، بارش برف در تربت‌حیدریه که از روز گذشته آغاز شده است تا ساعات ابتدایی صبح دوشنبه ادامه خواهد داشت.

شب گذشته نیز بیش از پنج هزا مسافر گرفتار در برف جاده‌های تربت‌حیدریه با کمک نیروهای امدادی در محل‌های امن اسکان یافتند و اقلام مورد نیاز از جمله مواد غذایی و پتو نیز بین آنان توزیع شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا