رییس جدید عقیدتی‌سیاسی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد


رییس جدید عقیدتی‌سیاسی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد

ارومیه– ایرنا– حجت الاسلام هادی زکی با حضور رییس سازمان عقیدتی‌سیاسی ناجا به عنوان رییس جدید عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در این آیین گفت: تقویت جبهه انقلاب و ارزش‌ها و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری خانواده میلیونی ناجا در انتخابات آینده در روز دوم اسفند امسال از راهبردهای این نیرو به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی اضافه کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در جامعه اسلامی مایه مباهات این نیروهاست که باید این جایگاه را همواره حفظ کنیم.

وی بیان کرد: حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم ایران در آیین تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ولایت‌پذیری و قدردانی آحاد ملت از نیروهای مسلح را به منصه ظهور رساند که باید نیروهای مسلح به این امر افتخار کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در راه معرفی اسلام ناب محمدی همه تلاش‌ خود را به کار گرفت و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرد و در همین مسیر متعالی نیز به شهادت رسید.

در این مراسم از تلاش سه‌ساله حجت‌الاسلام حسین محبی قدردانی و حجت‌الاسلام هادی زکی به عنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک