مسجد «امام محمد باقر (ع)» فسا میزبان سی و پنجمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس شد


مسجد «امام محمد باقر (ع)» فسا میزبان سی و پنجمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس شد

سی و پنجمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فسا با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد «امام محمد باقر (ع)» این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سی و پنجمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فسا با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مسجد «امام محمد باقر (ع)» این شهرستان برگزار شد.

«مصطفی دهقانی»، امروز (چهارشنبه 18دی) در این نشست ضمن تبیین اهداف و ابعاد مختلف اجرای این طرح گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود که مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این راستا همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه می تواند در ارتقای جایگاه استان فارس موثر باشد.

رابط استانی طرح ملی «فهما» در شهرستان فسا با بیان اینکه کانون های مساجد تنها هفت روز فرصت دارند تا اطلاعات کانون را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند بر همدلی و همکاری همه اصحاب و مدیران کانون های مساجد در ثبت فعالیت های صورت گرفته تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست که با حضور حجت الاسلام یغفوری، امام جماعت مسجد «امام محمد باقر (ع)» و کانون های بخش های مرکزی، ششده و قره بلاغ و نوبندگان فسا همراه بود، بخش های مختلف ثبت فعالیت ها و نکات مربوط به آن توسط «رضا باقری»، کارشناس مسئول پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تشریح شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش