راننده و سرنشین کامیون از سیلاب رودبار جنوب نجات یافتند


راننده و سرنشین کامیون از سیلاب رودبار جنوب نجات یافتند

جیرفت - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج از نجات راننده کامیون و همراهش از سیلاب خبر داد و گفت: این 2 نفر در آبنمای مظفرآباد رودبار جنوب با کمک راهداران کهنوجی و عوامل امدادی نجات یافتند.

ابن‌یمین مظفرپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش گیر افتادن یک دستگاه کامیون با ۲ سرنشین در آبنمای محور کهنوج _ مظفرآباد رودبار در جنوب استان کرمان اعلام و بلافاصله یک دستگاه گریدر به همراه سه اکیپ راهداری با سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با وجود اطلاع رسانی صورت گرفته در زمینه انسداد آبنما، راننده کامیون بدون توجه به این مسائل و میزان جریان آب با ورود به آبنما و خروج از مسیر اصلی محور به دلیل جریان تند آب، گیر افتاده بود.

وی با بیان اینکه یک دستگاه گریدر راهداری برای نجات جان راننده و سرنشین با وجود جریان شدید سیلاب به آبنما ورود کرد، تصریح کرد: با بستن طناب به گریدر و کامیون، راننده و همراه آن با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر کهنوج از داخل سیلاب نجات یافتند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهنوج گفت: این راننده از استان همدان برای حمل محصولات کشاورزی به جنوب استان کرمان سفر کرده بود که در سیلاب مظفرآباد گیر افتاد.

وی اظهار داشت: رانندگان در زمان بارندگی به هیچ عنوان از مسیر آبنماهای سیلابی عبور نکنند و با اینگونه اقدامات جان خود را به خطر نیندازند.

۲ آبنمای مظفرآباد و آبسردوئیه در شهرستان‌های کهنوج و رودبار جنوب کرمان همچنان سیلابی و مسدود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟