به دنبال استقلال کامل فردیس از کرج هستیم


به دنبال استقلال کامل فردیس از کرج هستیم

شهردار فردیس بر ضرورت  انتزاع کامل فردیس از کرج تاکید کرد.

محمد خسروزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ارکان اصلی هر شهر اظهار کرد: شهروندان، کالبد شهر و سیستم مدیریت شهری مهمترین ارکان هر شهر هستند.

وی ادامه داد: برنامههای مدیریت شهری باید به گونه ای هدف گذاری و دنبال شود که در نهایت به توسعه کالبد شهر و رضایت شهروندان منتهی شود.

این مسئول با اشاره به مهمترین اولویت‌های کاری خود تصریح کرد: با آغاز به کار شورای شهر فردیس، این شهرستان از کرج جدا شده ولی هنوز انتزاع کامل اتفاف نیفتاده و بسیاری از پرونده‌های حقوقی، املاک و شهرسازی این شهرستان در کرج بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: ما به دنبال استقلال و انتزاع کامل فردیس از کرج هستیم تا بتوانیم طبق برنامه ریزی و اهداف خود این شهرستان را اداره کنیم.

وی تدوین طرح جامع و تفصیلی برای فردیس را از دیگر اولویت‌های خود عنوان کرد و گفت: درست نیست طرح شهرستانی که 500 هزار نفر را در خود جای داده از کرج برگرفته شده باشد به همین دلیل با بهره گیری از نظرکارشناسان و صاحب نظران حوزه های مختلف به زودی تدیون این طرح‌ها در فردیس کلید می خورد.

خسرو زاده ارتقای ساختار نیروی انسانی مدیریت شهری را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و افزود: باید افراد توانمند و متخصص در پست‌های سازمانی مناسب قرار بگیرند تا بتوانند شهر را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کنند.

شهردار فردیس توضیح داد: بدون شک به مرور زمان تغییراتی در معاونت‌ها و سایر بخش‌های شهرداری خواهم داشت ولی این تغییرات حساب شده خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه با پنج رای از 9 رای شورا به عنوان شهردار فردیس انتخاب شدم، اگر فعالیتم ادامه دار باشد، مرداد سال آینده برنامه پنج ساله شهرداری را به شورا ارائه می دهم که یک سال از این برنامه در دوره اول شورای فردیس و مابقی در دوره دوم شورای این شهرستان اجرایی خواهد شد.

گفتنی است توسعه فضای سبز، لکه گیری آسفالت و توسعه حمل و نقل از دیگر برنامه های شهردار جدید فردیس است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق