افزایش قیمت نان در واحدهای آزادپز شهرستان قزوین


افزایش قیمت نان در واحدهای آزادپز شهرستان قزوین

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین اعلام کرد: بهای نان به‌منظور تعادل بخشیدن به وزن و قیمت، افزایش یافت و از بیست‌ویکم دی‌ماه مصوب و در واحدهای آزادپز اجرایی شده است.

مصیب بهرامی، رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه افزایش قیمت نان در واحدهای آزادپز از بیست‌ویکم دی‌ماه مصوب و اجرایی شده است، اظهار کرد: در شهرستان قزوین ۷۴۰ واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۱۸۰ واحد آزادپز و اغلب آزادپزها سنگک هستند. بر اساس نرخ‌نامه جدید وزن سنگک به ۴۰۰ گرم افزایش‌یافته و قیمت آن ۱۳۰۰ تومان خواهد بود، لواش سنتی نیز با قیمت ۴۵۰ تومان عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نانوایی‌های بربری واحد آزادپز فعالیت ندارند و تنها بربری‌های روغنی آزادپز هستند که تا پیش‌ازاین ۴۰۰ گرم را ۱۰۰۰ تومان می‌فروختند و بر اساس قیمت مصوب شده وزن به ۴۵۰ گرم افزایش و قیمت آن نیز ۱۲۰۰ تومان اعلام شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین عنوان کرد: وزن نان‌ها کاهش پیدا کرده بود که این افزایش قیمت به‌منظور تعادل بخشیدن به وزن و قیمت نان انجام شد و طی اطلاعیه‌های ارائه‌شده با گران‌فروشان برخورد خواهیم کرد، مردم نیز در صورت تخلفات در وزن و قیمت می‌توانند واحدهای متخلف را به شماره‌های ۳۳۳۴۹۰۰۰ و یا ۱۲۴ معرفی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت