لیست کارهای لندو نوریس برای فرمول یک 2020


فرمول یک ایران – لندو نوریس، راننده جوان تیم مک لارن از برنامه های خود در تعطیلات زمستانی گفت تا بتواند برای فرمول یک 2020 آمادگی بیشتری را داشته باشد. نوریس در فصل 2019 مانند الکس آلبون و جورج راسل تازه کار بود اما چه در داخل پیست و چه در بیرون پیست چشم های زیادی را به خودش خیره کرد. راننده بریتانیایی پیش از این گفته بود که در فصل گذشته بیشتر...

فرمول یک ایرانلندو نوریس، راننده جوان تیم مک لارن از برنامه های خود در تعطیلات زمستانی گفت تا بتواند برای فرمول یک 2020 آمادگی بیشتری را داشته باشد.

نوریس در فصل 2019 مانند الکس آلبون و جورج راسل تازه کار بود اما چه در داخل پیست و چه در بیرون پیست چشم های زیادی را به خودش خیره کرد. راننده بریتانیایی پیش از این گفته بود که در فصل گذشته بیشتر اوقات را به شوخی گذرانده اما یکی از اولویت های او برای 2020، افزایش دانش و آگاهی اش درباره خودروی فرمول یک مک لارن است:

موارد کلی برای یادگیری وجود دارد که در برخی آخر هفته ها تکرار می شود، مثلا وقتی به مرحله تعیین خط می رسیم، چگونه کارلوس زمان خوبی را ثبت می کند و چقدر خوب خود را با شرایط پیست وفق می دهد و مثال هایی از این قبیل.

یکی از بزرگترین کارهایی که من در زمستان امسال انجام خواهم داد، شناخت درباره ماشین فرمول یک است. بدانم نحوه عملکرد آن چگونه است و نه فقط اینکه بر روی نحوه حرکت سریعتر در پیچ ها و یا ترمز دیرتر کار کنم.

بر روی تنظیمات (ست اپ) و چیزهایی مانند این کار کنیم. اینکه چگونه یک پکیج (خودرو) را بهبود دهیم تا خودروی برای من بهتر شود و من بهتر با آن کار کنم.

اما پس از همه ی این موارد، چیزهایی در رانندگی نیز وجود دارد که می دانم باید بهبود پیدا کنم و در هر آخر هفته این نوع موارد مشابه است. برخی موارد تکراری هستند و فکر می کنم لیست کاملی از کارهایی که باید انجام دهم، دارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت