احداث پیست اسکیت سرعت کرمانشاه گرفتار پیچ و خم‌ اداری!


احداث پیست اسکیت سرعت کرمانشاه گرفتار پیچ و خم‌ اداری!

رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه با اشاره به توقف چندماه پروژه احداث پیست اسکیت سرعت کرمانشاه، گفت: اعتبارات لازم برای ادامه این پروژه اختصاص یافته، اما برای جذب آن گرفتار بروکراسی‌ها و پیچ و خم‌های اداری شده‌ایم.

سامان شیرزادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت پروژه احداث پیست اسکیت روباز مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه اظهار کرد: عملیات احداث این پیست که یکی از استانداردترین پیست‌های اسکیت سرعت در ایران است پس از چهارسال پیگیری و با اعتبار یک میلیارد تومان از اردیبهشت امسال شروع شد.

وی اضافه کرد: برای شروع این پروژه 250 میلیون تومان اعتبارات اولیه از محل منابع استانی در نظرگرفته شد که این اعتبار تا پایان تابستان صرف انجام اقدامات اولیه و کارهای زیرسازی پروژه شد.

رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه بابیان اینکه پروژه احداث پیست اسکیت کرمانشاه از چهارماه پیش به علت عدم تخصیص اعتبارات جدید متوقف شده، گفت: طی این مدت با رایزنی‌‎هایی که انجام دادیم مابقی اعتبار مورد نیاز برای احداث پیست که حدود 600 میلیون تومان است اختصاص پیدا کرد و تا مرحله پرداخت پیش رفته، اما هنوز این اعتبار را نگرفته‌ایم.

وی افزود: چند ماهی است برای جذب این اعتبار هر روز پیگیری‌های لازم را داریم و نامه نگاری می‌کنیم، اما متاسفانه پرداخت این اعتبار درگیر بروکرسی‌های اداری شده است.

شیرزادی تصریح کرد: پروژه احداث پیست اسکیت سرعت کرمانشاه درحال حاضر نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هر زمان اعتبار آن را تخصیص بدهند، تلاش خواهیم کرد ظرف سه ماه آن را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه پروژه پیست اسکیت کرمانشاه مطابق با نقشه‌های جدید فدراسیون جهانی تهیه شده، با افتتاح آن می‌توانیم میزبانی‌های بین المللی مسابقات این رشته را بگیریم.

رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه در ادامه بابیان اینکه رشته‌های زیرمجموعه اسکیت به سرعت درحال المپیکی شدن هستند، عنوان کرد: درحال حاضر چهاررشته زیرمجموعه اسکیت در المپیک حضور دارد و رشته‌های دیگر آن نیز درحال المپیکی شدن هستند، برای همین وجود چنین زیرساخت‌هایی در استان می‌تواند در بحث قهرمان پروری و ظهور استعدادهای جدید این رشته به استان کمک کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403