مدیرعامل گروه فاو به دنبال آن است که فروش برند لوکس هونگچی در سال جاری میلادی به 200 هزار دستگاه برسد. همچنین این خودروساز چینی میخواهد در دهه آینده فروش 1 میلیون دستگاهی را رد کند.
این کمپانی که در حقیقت برند موردعلاقه مقامات چینی است به دنبال داشتن 21 خودرو در سبد محصولات خود تا سال 2025 میباشد. از میان این خودروها تعداد 18 دستگاه از نوع الکتریکی شده خواهند بود. این را مدیرعامل فاو در رویدادی رسمی گفته است.
بنا به گفته این مقام ردهبالا، بزرگترین بازار خودروی جهان در آینده نزدیک رقابتیتر خواهد شد زیرا هونگچی در حال ظهور به عنوان یک سنگ محک برای برندهای لوکس چینی میباشد.
هونگچی سال پیش گیلز تیلور مدیر طراحی رولزرویس را استخدام کرد. تیلور پیش از این روی پروژه طراحی فانتوم و کولینان کار کرده است. این خودروساز چینی همچنین نمایندگیهای خود در چین را به 271 نمایندگی رسانده و سال پیشفروش 100166 دستگاهی داشته است.
برنامه این شرکت همانگونه که گفته شد فروش 200 هزار دستگاهی در سال 2020 است اما این میزان فروش باید در سال 2022 به 400 هزار دستگاه و در سال 2025 به 600 هزار دستگاه برسد. مدیر فاو همچنین گفته این خودروساز در سال 2030 هدفگذاری فروش حدود 800 هزار دستگاهی را انجام داده که یکی از عوامل رسیدن به این هدف همکاری با فولکسواگن و تویوتا خواهد بود.
هونگچی در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش دو کانسپت بسیار جذاب با نام های S9 هایپرکار و شاسیبلند E115 را معرفی کرد. هایپرکار یاد شده قدرت 1400 اسبی داشته و میتواند در عرض 1.9 ثانیه از سکون به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد درحالیکه شاسیبلند شرکت هم کاملاً الکتریکی بوده و برد 600 کیلومتری دارد.