تجمع امروز دانشجویان در دانشگاه‌های اصفهان


تجمع امروز دانشجویان در دانشگاه‌های اصفهان

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ صنعتی اصفهان در ابراز همدردی با خانواده جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ 737 و جان باختن تعدادی از دانشجویانی که از مسافران این هواپیما بودند، مقابل ساختمان اداری این دانشگاه تجمع کردند.

صبح چهارشنبه گذشته بر اثر بروز خطای انسانی، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان از جمله دانشجویان و دانش‌آموختگان برخی دانشگاه‌های کشورمان و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

چهار تن از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان به نام‌های منصور اثنی‌عشری ورودی ۸۷ مهندسی عمران، امیر اشرفی حبیب‌آبادی ورودی ۸۸ مهندسی مکانیک، میلاد نهاوندی ورودی ۸۸ مهندسی شیمی و پریناز قادرپناه ورودی ۸۳ مهندسی نساجی نیز جزء این مسافران بودند.

به گزارش ایسنا، تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان امروز –یکشنبه ۲۲ دی- با حضور در محوطه داخلی این دانشگاه با سر دادن شعارهایی خواهان برخورد قاطع با مسببان این حادثه شدند. آنها خواهان برخورد با مسئولان مرتکب این اتفاق و هم‌چنین دلجویی از بازماندگان این حادثه بودند. در این تجمع هم‌چنین با سر دادن شعارهایی نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی در این موضوع انتقاد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع دانشجویان حاضر شد و اظهار کرد که این مساله با آرامش بررسی خواهد شد.

مهران نحوی تاکید کرد: همگی عزادار این فاجعه هستیم و با تمام سعی‌مان مطالبه دانشجویان را پیگیری می‌کنیم.

همچنین تعدادی از دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان و اصفهان عصر امروز –یکشنبه ۲۲ دی- مقابل تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گرد هم آمدند تا با ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه در غم آنها شریک باشند.

دانشجویان در این تجمع، با سر دادن شعارهایی از جمله اینکه «این درد، غم تمام ملت ایران است» با خانواده های جانباختگان ابراز همدردی کردند. این دانشجویان با روشن کردن شمع به یاد جانباختگان این سانحه هوایی خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه شدند.

حاضران در این تجمع با سردادن شعارهایی خطاب به مسئولان مرتبط با این واقعه خواستار پاسخگویی آن‌ها شدند. همچنین با سر دادن شعارهایی نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی در این موضوع انتقاد شد.

نیروهای حراست دانشگاه نیز برای برقراری نظم و آرامش در این تجمع حضور داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید