مردمداری، شهید سلیمانی را به سردار دل‌ها تبدیل کرد


مردمداری، شهید سلیمانی را به سردار دل‌ها تبدیل کرد

یزد- ایرنا -معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: این سردار بزرگ اسلام با توجه به مردمداری ، ولایتمداری و تدین به سردار دل در ایران و منطقه معروف شد.

سرهنگ محمود میرحسینی عصریکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید منطقه انتظامی ابرکوه که با حضور امام جمعه ، فرماندار ، جمعی از مسوولان و ماموران انتظامی برگزار شد افزود: شهید سلیمانی تحت امر مقام ولایت کارهایی که انجام می داد، فقط خدا را مد نظرداشت و برای رضای الهی تلاش می کرد .

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی تحت امر فرمانده معظم کل قوا در راستای امنیت و آسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد با قدرانی از خدمات سرهنگ علیرضا صالحی ، سرهنگ سعید زینلی را به عنوان فرمانده جدید منطقه انتظامی ابرکوه معرفی کرد.

مردمداری، شهید سلیمانی را به سردار دل‌ها تبدیل کرد

میرحسینی از فرمانده جدید منطقه انتظامی ابرکوه خواهان توجه بیشتر به ارتقای امنیت در این شهرستان شد و بر مبارزه بی امان با سوداگران مواد مخدر و مبارزه با کالای قاچاق تاکید کرد.

همچنینحجت الاسلام سید ابراهیم حسینی ،امام جمعه ابرکوه گفت: جمهوری اسلامی نظامی ارزشی است که ویژگی مسوولان آن خدمت رسانی به خلق بدون منت است و جایگاه نیروی انتظامی برای همه ما ، ارزشی و تعریف شده است.

وی بابیان اینکه ماموران انتظامی انصافا افرادی پر کار،بی ادعا و زحمتکش هستند ، اظهار کرد: وقتی صحبت از امنیت به میان می آید یکی از سرفصل های آن ، نیروی انتظامی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: نیروی انتظامی مایه دلگرمی مردم است و تلاش این نیرو در شهرستان توأم با اخلاص و انگیزه الهی همراه است.

امام جمعه ابرکوه با تاکید براینکه شهرستان ابرکوه گلوگاه ورودی ناحیه جنوبی کشور و خروجی از مرکز و ناحیه جنوبی استان یزد است افزود: حساسیتی که ابرکوه دارد دیگر مناطق استان کمتر دارند و بایستی در تقویت نیروی انتظامی نگاه ویژه کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی ، تصریح کرد: این شهادت آبی بر آتش آشکار و پنهان دشمن ریخت و دسیسه ها را خنثی کرد و به خودشان برگرداند.

امام جمعه ابرکوه اضافه کرد: متأسفانه اشتباهی که در حمله موشکی به هواپیمای اوکراینی رخ داد، دستاویزی برای معاندان نظام شده است .

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید مراقب باشند، فرصت طلبانی که به دنبال فرصت جویی برای گل آلود کردن آب امور اجتماعی هستند، فرصت پیدا نکنند.

همچنین فرماندار ابرکوه گفت: حلقه های مفقوده امنیتی در شهرستان وجود داشت که با تلاش های فرمانده سابق انتظامی رفع و امید است آثار آن را مردم به زودی احساس کنند.

محمد کاظمی نسب اظهار کرد: استقرار پلیس راه ابرکوه و مروست که به زودی شاهد بهره برداری از ساختمان آن خواهیم بود، استقرار راهنمایی و رانندگی در مهردشت بخش بهمن در راستای حفظ امنیت و خدمات راهور از جمله تلاش های انجام شده است .

وی بابیان اینکه در حوزه گسترش امنیت در شهرستان بحث پایش تصویری مستقر شد و کماکان ادامه دارد، افزود: تقویت بحث پایش تصویری نیاز به اعتبار زیادی داشت که توانستیم آن را با همکاری دستگاه های مرتبط محقق کنیم.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...