آیت الله رسولی محلاتی عالمی انقلابی و ولایت مدار بود | خدمات چهل ساله سپاه نادیده گرفته نشود


آیت الله رسولی محلاتی عالمی انقلابی و ولایت مدار بود | خدمات چهل ساله سپاه نادیده گرفته نشود

عضو شورای عالی قضایی با اشاره به شخصیت انقلابی و ولایت مدار مرحوم آیت الله رسولی محلاتی گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب ایشان را امین خود می دانستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «کاظم صدیقی» شامگاه یکشنبه(22 دی) در مراسم ختم مرحوم آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی که از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب در شبستان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در ارتباط با شخصیت این عالم برجسته اظهار داشت: ایشان عالمی اهل بیان، انقلابی، اخلاق مدار، سیاستمدار، خادم به مردم و ولایت مدار بود از این رو امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز ایشان را امین خود می‌ دانستند.

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: باید در این فرصت از این مطلب دریغ نداشت که این شهادت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی یکی از آیات الهی بود و برای شیعه یکی از بزرگترین نعمت ها محسوب می‌ شود.

وی با بیان این که عزت الهی نصیب این شهید بزرگوار شد، گفت: خدا نشان داد که اخلاص چه می‌ کند و معامله با خدا و برای خدا جان را به خظر انداختن چه بازتابی می‌ تواند داشته باشد؛ شما ببینید که خدا چه جایگاهی به این شهدا داده که من خبر دارم افراد متعددی بر سر مزار شهید حججی شیعه شده اند و این شهید از 20 کشور زائر دارد.

نائب رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران خاطرنشان ساخت: این که رهبر معظم انقلاب برای این شهید بزرگوار اشک می‌ ریزد نیز اهمیت و جایگاه ایشان را نشان می‌ دهد؛ هرچند ایشان خوب می‌ دانند که ما هیچکدام جبهه انقلاب و نظام را رها نمی کنیم و پشت رهبر عزیزمان را نیز خالی نمی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: حادثه هواپیما نیز عبرت و فاجعه ای بزرگ بود که یک امتحان بزرگ برای فرماندهان ما محسوب می‌ شود و هم برای خانواده ها و هم برای رهبر معظم انقلاب و عموم مردم بسیار غم انگیز بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به این که برخی از این قضیه به دنبال سوء استفاده هستند، گفت: در هیچ جای دنیا ارتش های دنیا فرماندهانشان کشته نمی شوند ولی شهید خرازی و همت و حاج قاسم سلیمانی و امثال این ها در تمام جنگ ها کنار سربازان جنگیدند، بنابراین ناشکری است که چهل سال جانفشانی در داخل و کشور و تأمین امنیت کسی را نادیده بگیریم و به امثال سردار حاجی زاده بتازیم.

وی یادآور شد: بله غم بزرگی است که اشتباه یا فوق اشتباه شاید باشد ولی نباید بی انصاف باشیم و عملکرد چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیشترین خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است را نادیده بگیریم./1330/

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر