اروپایی‌ها در اجرای «مکانیزم ماشه» موفق نخواهند بود


اروپایی‌ها در اجرای «مکانیزم ماشه» موفق نخواهند بود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ممکن است اروپایی‌ها بخواهند مسئله اجرای مکانیزم ماشه را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کند، اما باید بدانند که موفق نخواهند بود.

به گزارش افکارنیوز،

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی با بیان اینکه اروپایی‌ها در برجام بدعهدی کردند، گفت: دنیا به خوبی می‌داند که ایران به طور شفاف به تعهدات خود در برجام عمل کرده است و همچنین سازمان بین المللی انرژی اتمی چندین مرتبه بر این مسئله تاکید داشته است.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه این آمریکایی‌ها بودند که از توافق هسته‌ای خارج شدند، اظهار داشت: ما در جریان اجرای برجام هیچ گونه کوتاهی نکردیم، اما اروپایی‌ها قصد دارند برای فرار به جلو از مکانیزم ماشه استفاده کنند و این احتمال هم زیاد است که بخواهند دست به این اقدام بزنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر که شاهد مواضع اروپایی‌ها هستیم به نظر می‌رسد همه آن تحلیل‌ها که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را کنار هم گذاشت درست از آب درآمده است لذا هدف هر دو گروه مقابل ایران، یعنی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها یکی بوده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: ممکن است اروپایی‌ها بخواهند مسئله مکانیزم ماشه را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کند، اما باید بدانند که موفق نخواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت