کنسرت‌های عصار، قربانی و ناظری لغو شد


کنسرت‌های عصار، قربانی و ناظری لغو شد

تهران- ایرنا- علیرضا عصار، علیرضا قربانی و شهرام ناظری خواننده‌های موسیقی سنتی و پاپ در احترام به جان‌باختگان پرواز هواپیمای بوئینگ 737 خطوط هوایی اوکراین کنسرت‌های خود را لغو کردند.

علیرضا عصار هنرمند پیشکسوت موسیقی پاپ قرار بود طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی در تالار وزارت کشور پس از دو سال به دیدار دوستدارانش برود؛ اما حوادث اخیر و آنچه عصار از آن با عنوان بغض گلو یاد می‌کند باعث شدند این هنرمند تصمیم به لغو اجرای خود بگیرد.

جانی برای خواندن ندارم

این هنرمند به دنبال این اتفاق، در پیامی به رسانه ها گفت: «از صمیم قلب به همه داغداران اتفاقات تلخی که در کشور عزیزمان ایران اتفاق افتاده است و همه ما را عزادار و غمگین کرده است تسلیت میگویم. من را در غم خود شریک بدانید.
من از زمانی که تاریخ کنسرت را اعلام کردم و دیدم شما با چه محبتی، من را غرق در عشق و غرور کردید. شما با حضورتان خستگی تمام این سالها را از من گرفتید. می‌خواهم بدانید که شما همه آن چیزی هستید که من در جهان دارم و به آن افتخار می‌کنم اما متأسفانه مجبور هستم که بنا به دلایلی که گفتم و اتفاقاتی که افتاده است حقیقتاً جانی در من برای آواز خواندن در این روزها نیست. به همین دلیل کنسرت تهران را لغو می‌کنم و امیدوارم که در روزهایی بهتر و با حالی بهتر و با دلی خوش شاید در کنار هم باشیم.»

اولویت التیام داغ بازمندگان است
علیرضا قربانی هم در همین رابطه کنسرت بامن بخوان خود را که قرار بود در روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ماه برگزار شود، در پیامی اعلام کرد که «پروژه با من بخوان با شاکله فعلی حق این روزهای جامعه را ادا نمیکند و حزن خانواده های داغدار را التیام بخش نخواهد بود پس تصمیم گرفتیم این پروژه را در آینده ای نزدیک با تغییراتی در شاکله آن اجرا کنیم.»

همچنین به دنبال اقدام برخی هنرمندان به لغو برنامه‌های موسیقی و نمایشی در پی حوادث اخیر شهرام ناظری هم اجراهای خود را لغو کرد. پیش از این قرار بود این هنرمند در روزهای ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه در اصفهان و شهرکرد و دانشگاه تهران کنسرت داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟