ستاد مدیریت بحران استان در مناطق سیل‌زده جاسک و بشاگرد فعال است


ستاد مدیریت بحران استان در مناطق سیل‌زده جاسک و بشاگرد فعال است

استاندار هرمزگان گفت: ستاد مدیریت بحران استان به‌صورت میدانی در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است و وضعیت این روستاها به‌صورت لحظه‌به‌لحظه پیگیری می‌شود.

فریدون همتی صبح امروز (۲۳ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیگیری و اقدامات مستمر ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان برای ارائه خدمات و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد، عنوان کرد: در حال حاضر دو فروند بالگرد متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حال خدمت‌رسانی به روستاهای سیل‌زده شهرستان جاسک هستند.

وی ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد هلال‌احمر نیز از مرکز استان به شهرستان بشاگرد اعزام‌شده و در حال ارائه خدمات به روستاهای سیل‌زده این شهرستان است.

استاندار هرمزگان افزود: ارتباطات تلفنی بسیاری از روستاهای سیل‌زده در این شهرستان‌ها، وصل شده است.

همتی تصریح کرد: حجم بسیار زیاد آب رودخانه‌ها و سیلاب پس از بارندگی‌های گسترده، باعث تخریب و مسدود شدن، برخی جاده‌ها در این منطقه ازجمله محور گابریک به لیردف و کنارک شده که باوجوداین شرایط سخت، عملیات بازگشایی این محور با کمک نیروهای سپاه و ارتش در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اقلام غذایی در میان ساکنان همه روستاهای سیل‌زده در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران استان به‌صورت میدانی در مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و خدمات‌رسانی است و وضعیت این روستاها به‌صورت لحظه‌به‌لحظه پیگیری می‌شود.

استاندار هرمزگان از تلاش همه نیروهای امدادی و خدمات رسان و همکاری بسیار خوب نیروهای سپاه و ارتش، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی