شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگ


شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگ

تکنیک‌های آرایشی روز به روز در حال افزایش هستند و هرچه زمان می‌گذرد این تکنیک‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا می‌کنند، میکروبلیدینگ ابرو امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار پرکردن فضاهای خالی ابروها است و یک آرایش دائمی محسوب می‌شود که تفاوت‌های بسیاری نیز با تاتو دارد، زیرا در تاتو همه ابروی فرد تراشیده شده […]

تکنیک‌های آرایشی روز به روز در حال افزایش هستند و هرچه زمان می‌گذرد این تکنیک‌ها محبوبیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا می‌کنند، میکروبلیدینگ ابرو امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار پرکردن فضاهای خالی ابروها است و یک آرایش دائمی محسوب می‌شود که تفاوت‌های بسیاری نیز با تاتو دارد، زیرا در تاتو همه ابروی فرد تراشیده شده و سپس به جای آن طراحی ابرو صورت گرفته و یک خط هلالی به جای ابرو طراحی می‌شود اما در میکروبلیدینگ که نوعی خطوط هاشوری است ابروی فرد دست نخورده باقی مانده و فضاهای خالی آن با نوعی سوزن به شکل موی ابرو پُر می‌شود. حتماً شما تاکنون با این روش در فضای مجازی و ویدیوهای اشتراک گذاشته شده آشنا شده‌اید که این روش چگونه انجام می‌شود و تا چه اندازه این روش زیبا، تمیز و بدون هیچ گونه عدم تقارن و نازیبایی و نابهنجاری انجام خواهد شد. البته همه این موارد بستگی به مربی مهارت یافته خواهد داشت که تا چه اندازه در کار خود حرفه‌ای است. در عمل زیبایی میکرو‌بلیدینگ ابرو برای اینکه به نتیجه مطلوب‌تری برسید باید با روش مراقبت حین انجام دوره و بعد از اتمام دوره آشنایی کامل داشته باشید. در این مقاله قصد داریم پس از معرفی میکروبلیدینگ به نحوه شستشو اشاره کنیم که از مهمترین نکات مراقبتی پس از انجام عمل است و به شما بایدها و نبایدهای لازم این امر را آموزش دهیم. نکته سوال برانگیز این روش برای شما و کسانی که این دوره را طی می‌کنند این است که تا چه زمانی پس از انجام عمل اجازه خواهند داشت تا به شستشوی ابروهای خود بپردازند، برای دانستن این مطلب با ما همراه باشید:

عمل به توصیه‌های متخصص و مربی حرفه‌ای میکروبلیدینگ کار
نکته مهم پس از اتمام کار زیبایی بر روی ابروهایتان، عمل به توصیه‌های متخصص و مربی میکروبلیدینگ کار است او بهتر از هر کسی با نوع پوست صورتتان و پیامدهای بعد از عمل و عوارضی که ممکن است پس از اتمام دوره برایتان ایجاد شود آگاهی داشته و راهنمای خوبی برای شما است. پس به توصیه‌های بهداشتی متخصص حرفه‌ای میکروبلیدینگ گوش فرا دهید و موارد توصیه شده را جدی بگیرید تا دچار عوارض کمتری شوید.

* مهمترین توصیه بعد از عمل میکروبلیدینگ شستشو است.

شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگمیکروبلیدینگ ابرو امروزه یکی از روش‌های پرطرفدار پرکردن فضاهای خالی ابروها است و یک آرایش دائمی محسوب می‌شود

شست‌وشو و آبرسانی ابرو میکروبلیدینگ شده

۱- از مهم‌ترین و ضروری‌ترین توصیه‌های بعد از عمل این است که سعی کنید تا طی (مدت ۷ روز قرنطینه) به هیچ عنوان عرق نکنید و هیچ نوع رطوبتی به ابروها نرسانید. همیشه یک دستمال تمیز برای پاک کردن قطره‌های عرق روی پیشانی در اختیار داشته باشید. از نور خورشید به شدت اجتناب کنید بسیاری از متخصصین دقیقاً به همین علت عمل میکرو بلیدینگ را تا پاییز و زمستان که هوا خنک‌تر است به تاخیر می‌اندازند.

۲- از انجام ورزش‌های سنگین بپرهیزید. دویدن‌های طولانی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید در طی ورزش کردن و عرق کردن را ترک کنید. دقیقا به دلیل عدم رطوبت ناحیه تا یک هفته پس از عمل میکروبلیدینگ نباید ورزش کنید حتی ورزش و نرمش‌های باشگاهی را نیز کنار بگذارید.

۳- پماد ابرو را با اندکی آب پاک کنید. در فاصله زمانی دو تا سه ساعت پس از اتمام میکروبلیدینگ بر روی ابروهایتان با یک پنبه یا گاز استریل یا گوش پاک کن و اندکی آب، پماد روی ابروهایتان را بردارید. این مقدار خیسی تنها رطوبت و مایعی است که ۷ تا ۱۰ روز بسته به طاقت فرد پس از انجام عمل بلیدینگ باید به ابروهایتان برسد.

۴- ۷ روز قرنطینه را حتماً کاملاً طی کنید. تا مدت زمان ۷ روز پس از انجام عمل حتماً مراقب نرسیدن آب به موضع باشید، در هنگام استحمام ابروهایتان را با پلاستیک و یا کلاه رنگ مو بپوشانید تا به هیچ وجه آب و رطوبت به ابروهایتان نرسد. اگر تا طی مدت زمان قرنطینه بر حسب اتفاق رطوبتی به ابروهایتان رسید (آب، عرق و غیره) حتماً با دستمالی تمیز به آرامی آن را از روی ابروهایتان پاک کنید.

۵- از دستمال‌های پاک کننده آرایش و آرایش پاک کن‌ها جهت شستشو و برداشتن آلودگی‌ها و رنگ‌های به جا مانده از میکروبلیدینگ استفاده کنید. این رنگ اضافه باید از روی پوست اطراف ابرو به آرامی برداشته شود تا اثر آن باقی نماند. بهتر است تا مدت ۱۰ روز ابتدایی برای جلوگیری از خشکی پوست ناشی از استفاده از لوازم آرایشی استفاده از این مواد را محدود کنید.

۶- اگر می‌خواهید نتیجه میکروبلیدینگ ابروهایتان در نهایت یک رنگ خوب و یکدست باشد؛ تا ۴ هفته پس از عمل میکرو بلیدینگ (که زمان ترمیم ابروهایتان است) نباید به استخر و سونا بروید. پس از آنکه نواقص ابروها گرفته شد دیگر مجاز خواهید بود که هرنوع فعالیتی را انجام دهید.

شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگهمیشه یک دستمال تمیز برای پاک کردن قطره‌های عرق روی پیشانی در اختیار داشته باشید

نحوه شستشو ابروهای میکرو شده و استحمام پس از طی مدت زمان قرنطینه
۱- سه تا هفت روز پس از انجام میکروبلیدینگ به هیچ عنوان نباید آب به ابروهایتان برسد. پس از ۷ روز برای شستشوی صورت و ابروها تنها از آب خالی بدون هیچ نوع ماده افزودنی و شوینده دیگری استفاده کنید.

۲- اگر رنگ به جا مانده از عمل، با آب برداشته نشد تنها مجاز هستید از صابون و یا شامپوی بچه استفاده کنید.

۳- در شستشوی صورت و ابروها دقت کنید که آب ولرم و یا سرد شده باشد و به هیچ عنوان از آب داغ برای شستشو استفاده نکنید.

۴- پس از اتمام شستشوی صورت با مواد شوینده مجاز (صابون و شامپو بچه) حتماً چند بار با آب سرد ابروهایتان را خنک و رطوبت رسانی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان