سامانه ارتباط مردمی شهرداری زاهدان چهارشنبه‌ها آماده پاسخگویی آنی به مردم


سامانه ارتباط مردمی شهرداری زاهدان چهارشنبه‌ها آماده پاسخگویی آنی به مردم

زاهدان- ایرنا- مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان با اشاره به پاسخگویی مستقیم مدیران این شهرداری در سامانه ارتباط مردمی 137 به شهروندان گفت: این طرح به منظور ارتباط بیشتر مسوولان شهرداری با مردم، بیان مشکلات و راه حل مناسب برای رفع آنها در روزهای چهارشنبه هر هفته به اجرا در آمده است.

پیمان نارویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روزهای چهارشنبه‌ به درخواست بیش از ۴۰ نفر از شهروندان زاهدانی پاسخ آنی داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت غیر قابل انکار ارتباط مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده مسوولان نمایان‌تر و بارزتر است، افزود: در این ارتباط دو سویه، جلب رضایت شهروند، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات شهروندان و پاسخگویی صریح و شفاف از اهداف مورد نظر مدیران مناطق شهرداری است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان پاسخگویی به سوالات شهروندان و راهنمایی آنها در ارتباط با خدمات شهری، ثبت و ساماندهی فوریت های شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نهادینه سازی فرهنگ تعامل و پاسخگویی بین مردم و مسوولان را از جمله نتایج حاصل از عملکرد سامانه ۱۳۷ عنوان کرد و گفت: بهبود سلامت اداری و استفاده بهینه از داده‌های این مرکز در راستای آسیب‌شناسی مسائل شهری از دیگر اهدافی است که شهرداری زاهدان دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به سرعت پیشرفت فناوری‌های ارتباطی در دنیای امروز، برای شنیدن صدای شهروندان و انتقادات و پیشنهادات آنان به صورت لحظه ای، استفاده از فناوری های نوین و طراحی نسخه تحت وب و موبایلی سامانه ۱۳۷ مدنظر قرار گرفت تا شهروندان بتوانند همانند یک گزارشگر عکس‌ها و فیلم‌های موردنظر خود را به این سامانه ارسال کنند.

نارویی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند اپلیکیشن اندروید ۱۳۷ را از وب‌سایت مرکز ارتباط مردمی زاهدان یا کافه بازار دانلود کنند و علاوه بر امکان ثبت و پیگیری پیام با استفاده از این اپلیکیشن به صورت آنلاین عکس، فیلم یا صدای خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز ۱۳۷ با بررسی مستندات ارسالی به نحو بهتری بتوانند پاسخگوی درخواست های شهروندان باشند.

وی افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصول شهروند مداری، محله گرایی، مشارکت مردمی، رفع فوری مشکلات شهری و پاسخگویی به مشکلات بدون وقفه را سرلوحه گسترش فعالیت های خود قرار داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران