مرکز خرید رشدیه تبریز


مرکز خرید رشدیه تبریز در یکی از بهترین مناطق شهر بنا شده است و ظاهری مدرن دارد که در نمای ورودی آن یک هرم شیشه ای دیده می شود. «مرکز خرید رشدیه» که هرم آبی رنگی آنرا از بقیه بناها متمایز کرده است در سه طبقه تجاری بنا شده و علاوه بر فروشگاه ‌های متعدد، […] نوشته مرکز خرید رشدیه تبریز اولین بار در جامع ترین پایگاه گردشگری و معرفی جاهای دیدنی ایران...

مرکز خرید رشدیه تبریز در یکی از بهترین مناطق شهر بنا شده است و ظاهری مدرن دارد که در نمای ورودی آن یک هرم شیشه ای دیده می شود. «مرکز خرید رشدیه» که هرم آبی رنگی آنرا از بقیه بناها متمایز کرده است در سه طبقه تجاری بنا شده و علاوه بر فروشگاه ‌های متعدد، دارای شهر بازی و فست فود نیز میباشد. خرید از این مرکز میتواند شرایط خوبی برای شما هم از نظر خرید فراهم آورد و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد.می توانید برای خریدی مطمئن و آسوده خاطر، از اجناس و برندهای موجود در بازار بهره مند شوید. در همجواری پاساژ رشدیه، می توانید بازار مظفریه مرکز فرش و مسجد تاریخی رشدیه را نیز مشاهده کنید. این بازار یک مجموعه تخصصی برای بانوان محسوب می شود که می توانند در آن انواع لباس های مجلسی ترک، تهران و ژورنال های بروز را بیابند.

مرکز خرید رشدیه تبریز

مجتمع تجاری رشدیه تبریز در مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع و در ۳ طبقه طراحی و اجرا شده است. مرکز خرید رشدیه دارای طراحی منحصر به فردی در قسمت رستوران و فست فود می باشد، در این قسمت کافی شاپ و مکان استراحت در زیر هرم بنا شده و استفاده از آن برای عموم آزاد می باشد. شما می توانید بعد از یک خرید عالی، خستگی خود را با صرف یک وعده غذایی و یا یک نوشیدنی (خنک یا داغ) جبران کنید.

مرکز خرید رشدیه تبریز

بازار رشدیه در قسمت تجاری خود یک مرکز تخصصی در صنف لباس مجلسی می باشد و دارای بهترین و بروز ترین برندهای داخلی و خارجی است. مرکز تجاری رشدیه تبریز در بخش فروش خود ۲۵۰ واحد تجاری دارد که در زمینه های زیر فعال هستند :

انواع پوشاک بانوان
پوشاک مجلسی زنانه
زیورآلات و بدلیجات
محصولات آرایشی و بهداشتی
انواع شال و روسری مجلسی
و …
مرکز خرید رشدیه تبریز

پاساژ رشدیه تبریز در بخش خدماتی خود برای رفاه حال شهروندان و گردشگران قسمت های مختلفی را ارائه کرده است از جمله سالن های شهربازی، کافی شاپ، رستوران، فست فود و … . این مجموعه دارای پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه هوا، پله های طراحی شده و پله برقی و سایر امکانات خدماتی و رفاهی می باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید رشدیه

آدرس : شهرک رشدیه، میدان شهید فهمیده

مرکز خرید رشدیه تبریز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام