یخبندان و افزایش آلاینده‌ها پیش‌روی البرزی‌ها


یخبندان و افزایش آلاینده‌ها پیش‌روی البرزی‌ها

کرج - ایرنا - مدیرکل هواشناسی البرز اعلام کرد که تا اواخر هفته ‌جاری یخبندان صبحگاهی و افزایش آلاینده‌ها برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

منصور رحمانیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر موج ضعیف بارشی از منطقه است که به موجب آن به تدریج افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده برف و باران ، مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان امروزدوشنبه البرز، نیمه ابری به تدریج تمام ابری و مه آلود، شب با احتمال بارش پراکنده،‌ فردا سه‌شنبه نیمه ابری،‌اوایل وقت احتمال بارش خفیف،‌مه آلود،‌ به تدریج صاف،‌چهارشنبه ،‌کمی تا قسمتی ابری،‌یخبندان صبحگاهی و افزایش آلاینده‌ها، پنجشنبه‌ کمی تا قسمتی ابری،‌افزایش آلاینده‌ها و جمعه قسمتی تا نیمه ابر همراه با افزایش آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای کمینه و بیشینه امروز استان بین منفی ۲ تا هشت درجه بالای صفر،‌ فردا سه شنبه منفی سه تا ۹ درجه بالای صفر،‌چهارشنبه منفی ۲ تا ۱۰ درجه بالای صفر،‌پنجشنبه بین منفی سه تا ۹ درجه بالای صفر و جمعه بین منفی سه تا هشت درجه بالای صفر خواهد بود.

سرعت وزش باد عصر امروز البرز ۲۰ کیلومتر در ساعت،‌ فردا سه شنبه ۲۴کیلومتر در ساعت، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۰ کیلومتر در ساعت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه