دریافت مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم توسط عضو نخبه مهد قرآن


دریافت مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم توسط عضو نخبه مهد قرآن

مهندس مسعود اکبری، حافظ کل عضو مهد قرآن از استان مرکزی موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم در سال 98 شد.

خبرگزاری شبستان:، گروه قرآن و معارف: مهندس مسعود اکبری، حافظ کل عضو مهد قرآن استان مرکزی، شهرستان اراک موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم در سیزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی به حافظان قرآن در سال ۱۳۹۸ شد.

«مسعود اکبری» این موفقیت ممتاز قرآنی را حاصل همراهی خانواده و همکاری مسئولین مهد قرآن شهرستان اراک دانست و با اشاره به شرایط سخت شرکت در این آزمون یادآور شد: شرکت کنندگان می بایست علاوه بر تسلط به حفظ کل قرآن، مسلط به تفسیر، علوم قرآنی، مفاهیم و مفردات و نیز دارای ده سال سابقه تدریس و تربیت حافظان باشند.

این گزارش حاکی است، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدرک درجه یک حفظ هم تراز دکتری است و تا کنون ۱۲ نفر در کشور موفق به دریافت این مدرک معتبر قرآنی شده اند که اکبری دوازدهمین حافظ قرآن است که عنوان استاد حفظ را به خود اختصاص داده است .

گفتنی است، مهندس اکبری در هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت مدرک کشوری حفظ کل قرآن کریم از مؤسسه مهد قرآن شد.

«سید محمود چاوشی»، مدیر عامل مؤسسه کشوری مهد قرآن با تبریک این موفقیت ارزشمند به مهندس اکبری و خانواده بزرگ مؤسسه مهد قرآن در سراسر کشور گفت: نخبگان قرآنی سرمایه های گرانقدری برای کشور هستند.

مهندس مسعود اکبری، متولد ۱۳۶۶ دارای مدارک کارشناسی مهندس عمران نقشه برداری و کارشناسی ارشد مهندسی فتوگرامتری از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و حافظ کل عضو مهد قرآن شهرستان اراک استان مرکزی است.

وی علاوه بر تحصیلات علمی مهندسی، محقق و پژوهشگر، متخصص و دارای مهارت در زبان های انگلیسی و عربی، استاد و داور در رشته های مختلف قرآنی نیز است.

نامبرده در مسابقات قرآنی طی سال های گذشته عناوین و رتبه های ممتاز را کسب کرده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا