آخرین وضعیت تخلف پاساژ پالادیوم/ رای هنوز صادر نشده است


آخرین وضعیت تخلف پاساژ پالادیوم/ رای هنوز صادر نشده است

به گفته مدیر کل کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری تهران قاضی پرونده تخلف پاساژ پالادیوم هنوز رای خود را اعلام نکرده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی؛ هفته پیش بود که محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بعد از بیش از دوسال اعلام کرد که کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی بدوی درباره تخلفات ساختمان پالادیوم از جمله ایجاد پل هوایی بر فراز شارع عام و تونل زیرزمینی برای ارتباط ساختمان شمالی و جنوبی را تایید کرده است.

از شهردار منطقه یک و مدیر کل کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تهران پیگیر آخرین وضعیت رسیدگی به این پرونده شدیم.

امیر مغانلو، مدیر کل کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری تهران در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد که هنوز قاضی پرونده رای خود را صادر نکرده است.

او گفت که حتی اگر قاضی پرونده هم رای مخالف دهد درنهایت به دلیل رای دو عضو دیگر کمیسیون رای بدوی مبنی بر تخریب پل و تونل صادر خواهد شد.

مغانلو همچنین درباره طولانی شدن بررسی پرونده تخلف پاساژ پالادیوم هم گفت: ظرف یک ماه باید رای صادر شده و دوماهه اجرا شود اما در شرایطی که بحث بررسی کارشناسی درمیان باشد مدت زمان بررسی طولانی‌تر خواهد شد.

سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک نیز در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد که؛ شهرداری منطقه یک خود را مکلف و موظف به اجرای قانون و آرای مقام قضایی دانسته و در صورت ابلاغ رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ ، مطابق قانون و مفاد رای صادره ، ترتیبات قانونی و اجرایی فنی را برای اجرای دقیق آن اتخاذ می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت