سرپرست فرمانداری البرز از تست بسترهای مخابراتی شعب انتخاباتی بازدید کرد


سرپرست فرمانداری البرز از تست بسترهای مخابراتی شعب انتخاباتی بازدید کرد

قزوین - ایرنا - سرپرست فرمانداری البرز از عملیات تست و ارزیابی بسترهای مخابراتی شعب انتخاباتی این شهرستان واقع در بخش‌های مرکزی، محمدیه و ناحیه شهری مهرگان بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت آنتن دهی این مناطق قرار گرفت.

محمد نصیری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: همزمان با ابلاغ کمیته فن‌آوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور و استان، بسترهای مخابراتی شعب اخذ رای در شهرستان البرز جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است .

وی اظهار داشت: از سوی کمیته فن‌آوری و اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان البرز کارشناسان فنی با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی عملیات تست و ارزیابی بسترهای مخابراتی را در سطح تمامی شعب انتخاباتی این شهرستان به انجام رساندند.

سرپرست فرمانداری البرز خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی زمان انتخابات و اینکه زمینه حضور حداکثری پرشور مردم را باید بار دیگر در میدان عمل با توجه به حساسیت‌های موجود، رقم بزنیم از این رو رسیدگی به تمامی امور این حوزه با دقت و پیگیری بالا را در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار داده‌ایم.

شهرستان البرز با ۲ بخش مرکزی و محمدیه و با مرکزیت شهر الوند در ۱۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده و به همراه شهرستان‌های قزوین و آبیک دارای ۲ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی