برخورد یک دستگاه تریلی با پژو 206 در قزوین یک کشته برجای گذاشت


برخورد یک دستگاه تریلی با پژو 206 در قزوین یک کشته برجای گذاشت

قزوین - ایرنا - برخورد یک دستگاه تریلر کشنده اسکانیا با پژو 206 در قزوین یک کشته برجای گذاشت.

سرهنگ نصرالله بیگلری عصر دوشنبه در بیان جزییات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۲ جاده دانسفهان - اسفرورین، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس راه در صحنه تصادف و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک تریلر کشنده برخورد کرده که متاسفانه راننده خودرو پژو که به شدت مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شده بود، جان خود را به علت شدت جراحت‌های وارد شده از دست داد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این سانحه را انحراف به چپ راننده خودرو ۲۰۶ اعلام کردند.

سرهنگ بیگلری از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئن و احترام گذاشتن به قوانین رانندگی، سلامت خود و سرنشینان خودرو را تضمین کنند.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم موادمخدر در البرز

فرمانده انتظامی البرز در این رابطه گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در یکی از محلات شهر محمدیه در زمینه توزیع و پخش موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری محمدیه این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی، فرد توزیع کننده مواد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از منزل او یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در عملیات جداگانه پلیس الوند، ماموران کلانتری ۱۲ با رصد اطلاعاتی موفق به کشف ۶۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه و تحویل آنان به مراجع قضایی شهرستان، تاکید کرد: شهروندان می توانند با استفاده از پل ارتباطی ۱۱۰، ضمن افزایش تعامل و همکاری با پلیس، بیشترین تاثیر را در حوزه امنیت با ماموران نیروی انتظامی داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید