اعزام گروه جهادی کانون شهید باکری به روستاهای سیل زده قلعه گنج 


اعزام گروه جهادی کانون شهید باکری به روستاهای سیل زده قلعه گنج 

جمشید خاوری گفت: گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد رودبار جنوب به روستاهای سیل زده شهرستان قلعه گنج اعزام شدند.

«جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، گفت: متاسفانه تداوم و شدت بارش باران در چند روز گذشته، موجب وقوع سیلاب در برخی از مناطق روستایی جنوب کرمان شده است.


مدیر کانون شهید باکری روستای هیرشاه آباد افزود: با توجه به این که یکی از تاکیدات دین مبین اسلام کمک به همنوعان در قالب مادی و معنوی است و در آیات متعدد قرآن کریم نیز به این موضوع اشاره شده است در همین راستا اعضای گروه جهادی کانون فرهنگی و هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد و تعدادی از طلاب حوزه علمیه رودبار جنوب وظیفه خود دانستند که به کمک مردم سیل زده شهرستان قلعه گنج رفته و ضمن احساس همدردی، به آنها خدمت رسانی کنند.

وی افزود: در این اردوی یک روزه به روستاهای جم شاهی، چراغ آباد، رستم آباد و جنگل آباد رفتیم.

خاوری ادامه داد: قبل از حرکت به سمت این مناطق اقلام مورد نیاز و ضروری مردم این روستاها شامل اقلام خوراکی از جمله ۲۰۰ بسته غذایی و ۴۰۰ قرص نان را تهیه و در بین آنها توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری اظهار داشت: قصد داریم چنانچه افراد خیر حاضر به حمایت شوند به منطقه سیستان و بلوچستان رفته و به مردم سیل زده آنجا نیز خدمت رسانی کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش