شهید سلیمانی نماد تربیت دینی خانواده ایرانی است


شهید سلیمانی نماد تربیت دینی خانواده ایرانی است

یزد- ایرنا - رییس مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: شهید سلیمانی نماد عینی تربیت اسلامی و پرورش یافته مکتب امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در خانواده ایرانی است که باید اهداف و سیره او به نسل جوان به نحو مناسب منتقل شود.

سرهنگ غلامحسین دشتی دوشنبه‌شب در نشست اندیشه‌ورزی والعصر(عج) در شهر یزد افزود: این شهید والامقام و همرزمانش در مسیر دین، ارزش‌های الهی و انسانی و دفاع از امت اسلام در برابر داعش و تکفیری‌ها جان خود را فدا کردند .

وی ادامه داد: علت اصلی توجه آحاد مردم و جوانان به او و برگزاری با شکوه تشییع پیکر شهدای مدافع حرم به خاطر ایمان قوی و اخلاص بی نظیرشان بود و باید این فرهنگ ارزشمند که سدی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان است گسترش یابد.

این استاد دانشگاه در ادامه به ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد و اظهار داشت: تبیین ابعاد این بیانیه از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید توسط استادان و روحانیان اقدام شود.

دشتی یادآورشد: تحقق اهداف نظام، انقلاب و منویات مقام معظم رهبری در زوایای مختلف به خصوص بیانیه گام دوم یک وظیفه مهم اسلامی و انقلابی است و باید در کشور جدی گرفته شود.

وی گفت: تداوم راه انقلاب در گرو اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری و عمل به وصایای شهیدان، راه عزتمند شهدای جبهه مقاومت و همدلی در راستای دین و مکتب اسلام است .

این نشست با حضور روحانیان، طلاب، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، هنرمندان و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب اسلامی، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر است.

این نشست با همکاری حوزه هنری ، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد برگزار می‌شود.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار شهید سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر