سریال فیلم سینمایی پرافتخار «انگل» ساخته می شود


سریال فیلم سینمایی پرافتخار «انگل» ساخته می شود

بونگ جون هو کارگردان فیلم سینمایی «انگل» توضیحاتی در مورد سریالی که قرار است با اقتباس از فیلمش ساخته شود، ارائه داده است.

به گزارش افکارنیوز،

بونگ جون هو هنوز با داستان فیلم سینمایی «انگل» سر و کار دارد.

اخبار فرهنگ و هنر - مدتی بعد از آنکه نامزد‌های جوایز آکادمی اعلام شد، « انگل » موفق به حضور در ۴ بخش بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم، بهترین فیلم خارجی زبان و بهترین کارگردانی شد.

بونگ جون هو کارگردان فیلم سینمایی «انگل» در این باره گفت: زمانی که من به یک سریال کوتاه فکر می‌کنم در واقع یک فیلم بسط یافته در ذهنم متصور می‌شود. مثل فیلم سینمایی «فنی و السکاندر» به کارگردانی اینگمار برگمن که شاهد یک فیلم سه ساعته و همچنین یک نسخه سریالی بودیم. پس هدف من این است که یک نسخه گسترده و باکیفیت از «انگل» بسازم.

اوایل ماه ژانویه اعلام شده بوده که بونگ با هماه آدام مک کی برای ساخت این سریال و پخش از شبکه اچ بی اُ همکاری خواهد کرد.

فیلم سینمایی «انگل» در نامزدی اسکار تاریخ ساز شد و اولین فیلم کشور کره جنوبی نام گرفت که توانسته در بخش بهترین فیلم سال و بهترین فیلم بین المللی نامزد شود. او همچنین در بخش بهترین کارگردانی و فیلمنامه نیز توانسته موفق شود. پیش از این فیلم «مادر» نماینده کره جنوبی بود که حتی وارد لیست اولیه هم نشد.

«انگل» در نخستین اکران‌های جهانی نظر منتقدان را به خود جلب کرده بود و پیش از این هم توانست جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن را دریافت کند. این فیلم همچنین به اولین نماینده کره جنوبی تبدیل شد که موفق به دریافت این جایزه بشود. فیلم «جنگ بونگ» در گیشه هم موفق بوده و ۲۴ میلیون دلار در گیشه آمریکا و ۱۳۲ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

بونگ جون هو در پایان گفت: من این فیلم را برای این نامزدی‌ها و افتخارات نساختم، اما به گونه‌ای این اتفاقات افتادند. شخصا از نامزدی‌های بخش طراحی صحنه و تدوین خوشحال بودم چرا که آنها افراد بزرگ با کارنامه‌های بلند بالایی هستند و مستحق این نامزدی بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل