ترور سردار سلیمانی پیامدهای سنگینی برای آمریکا دارد


ترور سردار سلیمانی پیامدهای سنگینی برای آمریکا دارد

مسکو- ایرنا - رئیس مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه با تاکید به اینکه ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامدهای سنگینی برای آمریکا دارد ، گفت که ایرانیان ، آمریکا را برای این اقدام تروریستی هرگز نمی بخشند.

رجب صفراف روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم ایران اظهار داشت: در ایران میلیون ها نفر از مردم در زمان حاضر ضربه زدن به آمریکا و منافع این کشور در منطقه را هدف اصلی خود قرار داده اند.

وی افزود: مهار این روند برای دولت ایران بسیار دشوار است و بسیاری در این کشور در ارزوی انتقام گیری از آمریکا هستند.

رئیس مرکز مطالعات ایران معاصر در روسیه گفت: موجی از عصبانیت از آمریکا ایران را فرا گرفته و مردم این کشور را متحد می کند زیرا اکنون هر ایرانی وظیفه مقدس خود را برای انتقام از ژنرال محبوب خود قرار می دهد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه(۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رئیس جمهور و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

صفراف معتقد است که این اقدام آمریکا پیامدهای بسیار سنگینی دارد و حضور این کشور در منطقه را به خطر می اندازد و تاثیرات آن در آینده برملا خواهد شد.

کارشناس روس گفت: موج نفرت از آمریکا کشورهای خاورمیانه و حتی کشورهای خارج از این منطقه را فرا گرفته است و این روند در حال گسترش است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟