جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان


جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با هدف کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، در نظر دارد با کمک دانشجویان و دانشگاهیان اقلام ضروری و مورد نیاز سیل زدگان را فراهم کرده و به دست آنان برساند.

مهدی مرادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان، بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی دانشجویان و دانشگاهیان برای کمک به مردم سیل زده در سیستان و بلوچستان کرده است.

وی از آمادگی نیروهای جهادی برای کمک به مردم منطقه سیل زده خبر داد و افزود: در این راستا، گروه جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه در نظر دارد با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم مناطق سیل زده خدمت رسانی کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: دانشجویان و دانشگاهیان می توانند کمک های نقدی را به شماره حساب ۰۰۱۰۳۹۴۵۱۹۲۰۴۲۲۹۱۰ به نام گروه جهادی شهید زمانی و کمک های غیر نقدی را به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه گیلان تحویل دهند.

به گزارش ایسنا؛ نیازمندی های ضروری استان سیستان و بلوچستان لباس گرم، پتو، شیر خشک، آب معدنی، ست بهداشتی، پلاستیک رولی، نان و کنسروجات است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...