فینالیست‌های مسابقات والیبال کارگران کشور مشخص شدند


فینالیست‌های مسابقات والیبال کارگران کشور مشخص شدند

کرمانشاه- ایرنا- با برگزاری مسابقات مرحله گروهی والیبال کارگران قهرمانی کشور، تیم‌های فارس و زنجان به دیدار فینال مسابقات والیبال کارگران کشور در کرمانشاه راه پیدا کردند.

مسابقات والیبال کارگران کشور با شرکت ۶ تیم از روز گذشته (دوشنبه) در مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه در قالب ۲ گروه سه تیمی آغاز شد.
در گروه اول تیم های کرمانشاه، همدان و فارس و در گروه دوم نیز زنجان، هرمزگان و لرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مسابقات صبح روز نخست، ابتدا زنجان از گروه دوم با حساب ۲ بر صفر از سد هرمزگان گذشت و تیم کرمانشاه نیز از گروه اول با همین نتیجه همدان را شکست داد.

در مسابقات عصر نیز زنجان از گروه دوم با حساب ۲ بر صفر لرستان را از پیش رو برداشت و فارس هم از گروه اول با همین نتیجه همدان را مغلوب کرد.

مرحله گروهی مسابقات والیبال کارگران کشور ظهر امروز (سه شنبه) با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید که ابتدا لرستان با حساب ۲ بر صفر هرمزگان را شکست داد و تیم کرمانشاه نیز مقابل فارس با همین نتیجه تن به شکست داد.

بر این اساس و با توجه به نتایج کسب شده در ۲ گروه، تیم های فارس و زنجان با صدرنشینی در گروه های خود مجور حضور در دیدار فینال را کسب کرده و برای قهرمانی رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم های والیبال کارگران کرمانشاه و لرستان نیز هر کدام با یک پیروزی و یک شکست در رده دوم گروه های خود قرار گرفته و به دیدار رده بندی راه یافتند.

مسابقات رده بندی و فینال رقابت های والیبال کارگران کشور به ترتیب ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح فردا (چهارشنبه - ۲۵ دی) در مجموعه ورزشی شماره یک کارگران کرمانشاه و مراسم اختتامیه نیز ساعت ۱۲ ظهر این روز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج