اخلاص، سردار سلیمانی را ماندگار کرد/ بزرگداشت سردار دل‌ها در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی


اخلاص، سردار سلیمانی را ماندگار کرد/ بزرگداشت سردار دل‌ها در دفتر آیت‌الله العظمی نوری همدانی

آیت‌الله آیت میردامادی گفت: خدا در قرآن وعده داده است که هر کس اهل اخلاص، صداقت و تقوا باشد او را محبوب مردم گرداند و شهید سردار سلیمانی به دلیل داشتن این ویژگی‌ها در تاریخ اسلام و ایران ماندگار شد.

آیت الله «سید باقر آیت میردامادی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه خداوند در قرآن وعده داده است که هر کس اهل اخلاص، صداقت و تقوا باشد او را محبوب دل ها گرداند «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا» (سوره مریم، آیه ۱۹۶)، اظهار کرد: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل احراز این ویژگی ها محبوب قلب ها بود و در تاریخ اسلام و ایران ماندگار شد.

این نماینده آیت الله العظمی نوری همدانی افزود: متاسفانه، مردم دیر با شخصیت متعالی شهید سردار سلیمانی آشنا شدند هرچند شاید همین مغفول ماندن خدمات او نزد اذهان عمومی موجب عزت و سربلندی بی نظیر او در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

وی اضافه کرد: شخصا در دیدارهایی که با شهید سلیمانی داشتم، ایشان را شخصیتی متواضع، متدین، مهربان، شجاع، ولایت مدار، مبارز و شیفته خدمت به اسلام، انقلاب و امت اسلام یافتم. بی تردید ایشان یکی از نوادر روزگار و چهره ای درخشان در کتاب انقلاب اسلامی ما است.

آیت الله میردامادی در ادامه با بیان اینکه با گذشت حدود 10 روز از شهادت شهید سردار سلیمانی همچنان مجالس ترحیم، فاتحه و بزرگداشت ایشان در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه برگزار می شود، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای حادثه تروریستی بغداد، سوم بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع امام رضا (ع) واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری، بعد از چهارراه نفیس برگزار می شود.

این نماینده آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران تاکید کرد: حضور باشکوه و چندین میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع شهید سردار سلیمانی در شهرهای مختلف کشورمان مهر تأییدی بر پیوند عمیق ملت ایران با انقلاب اسلامی زد؛ البته باید گفت که مردم از برخی مشکلات به ویژه حادثه دلخراش و اندوه بار سقوط هواپیمای خط اوکراین که موجب کشته شدن شماری از هموطنان عزیزمان شد، ناراحت هستند با وجود این هیچ گاه از خط ولایت فقیه جدا نشده اند و با اطاعت از مقام معظم رهبری، قدرتمندانه در برابر نظام سلطه ایستاده اند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403