بریاتوره: مکس ورشتپن باید یاد بگیرد که دهنش را ببندد


فرمول یک ایران – فلاویو بریاتوره، مدیر سابق تیم رنو پیشنهاداتی برای مکس ورشتپن دارد. بریاتوره خودش را طرفدار مکس میداند و در عین حال توصیه های سنگینی هم برایش دارد! مکس ورشتپن که به تازگی قراردادی سه ساله با ردبول بسته است، در گرندپری آمریکا صحبت های جنجالی داشت و فراری را به تقلب کردن متهم کرد. او معتقد بود که فراری با تغییراتی غیر قانونی، قدرت...

فرمول یک ایرانفلاویو بریاتوره، مدیر سابق تیم رنو پیشنهاداتی برای مکس ورشتپن دارد. بریاتوره خودش را طرفدار مکس میداند و در عین حال توصیه های سنگینی هم برایش دارد!

مکس ورشتپن که به تازگی قراردادی سه ساله با ردبول بسته است، در گرندپری آمریکا صحبت های جنجالی داشت و فراری را به تقلب کردن متهم کرد. او معتقد بود که فراری با تغییراتی غیر قانونی، قدرت بیشتری را از موتورشان دریافت می‌کردند.

جای تعجبی ندارد که این موضوع موجب فاصله بیشتر میان راننده جوان و فراری شد. مکس با چنین مصاحبه هایی پل های پشت سر خود را خراب می کند و این ممکن است در دراز مدت به نفع او نباشد. فلاویو بریاتوره با وجود اینکه استعداد واضح مکس را ستایش می کند، معتقد است که او باید به حرف هایی که طی مصاحبه ها مطرح می کند فکر کند. فلاویو در این باره گفت:

من خیلی او را دوست دارم. او در اوج است و تا مدت ها هم آنجا میماند.

او راننده خوبی است. سبقت های زیادی میگیرد و به جذابیت فرمول یک کمک می کند. اما او باید یاد بگیرد که دهنش را ببندد.

حرف هایی که در مورد تقلب فراری گفت به دو دلیل اشتباه بزرگی بودند: اول اینکه او نباید چنین حرف هایی را مطرح کند و دوم هم اینکه این موضوع واقعیت نداشت.

بریاتوره: مکس ورشتپن باید یاد بگیرد که دهنش را ببنددبریاتوره: مکس ورشتپن باید یاد بگیرد که دهنش را ببندد مکس ورشتپن

همچنین فلاویو بریاتوره معتقد است که چارلز لکلرک رقیب اصلی مکس در آینده خواهد بود و او هم در فکر رسیدن به قهرمانی جهان است:

من چارلز را به عنوان شخصی با ذهن کاملا آماده میبینم.

او از همین حالا برای گرفتن قهرمانی آماده است، اگر فراری به او ماشین لازم را بدهد. قهرمان ها همانند او هستند. من در مورد دوران جوانی آلونسو و شوماخر حرف میزنم که آماده گرفتن قهرمانی جهان بودند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم