آسیب دیدن یک هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سیل اخیر هرمزگان


آسیب دیدن یک هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سیل اخیر هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از آسیب دیدن حدود یک هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در سیل اخیر خبر داد.

علی الهیاری روز گذشته(۲۵ دی ماه) در حاشیه بازدید میدانی از مناطق سیل زده استان هرمزگان، گفت: تعداد ۲۷۸ خانوار آسیب دیده از سیلاب در مناطق لیردف و گابریک شهرستان جاسک و ۷۳۷ خانوار در مناطق گافر و پارامون شهرستان بشاگرد هستند.
وی افزود: بیش از هزار دانش آموز سیل زده در شهرستان جاسک در سیل اخیر کتاب‌ها و لوازم التحریر خود را از دست داده اند و نیازمند یاری نیکوکاران هستند.
این مقام مسئول اضافه کرد: در ماه‌های دی و بهمن مستمری مددجویان در مناطقی که با سیل و آبگرفتگی مواجه شده اند، دو برابر پرداخت می‌شود.
الهیاری ادامه داد: در پی حادثه سیل اخیر تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی مددجویان به شکل صد در صد تخریب و بسیاری دیگر از منازل دچار آبگرفتگی شدید شده است به گونه‌ای که لوازم ضروری زندگی این خانوار‌ها از بین رفته است.
وی بیان کرد: کمیته امداد در مرحله نخست بسته‌های حمایتی شامل آب معدنی، سبد مواد غذایی و پتو بین خانواده‌های سیل زده در شهرستان جاسک و بشاگرد توزیع کرده است.
الهیاری از آغاز پویش هموطن خانه ات را دوباره می‌سازیم در استان خبر داد و گفت: مردم نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های خود به خانواده‌های سیل‎زده هرمزگان را از طریق شماره گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* یا از طریق واریز وجوهات خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۱۶۹ کمیته امداد نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!