ریشه ترس در دنیادوستی است/ مبلغان فتنه دشمن را تبیین کنند


ریشه ترس در دنیادوستی است/ مبلغان فتنه دشمن را تبیین کنند

حجت‌الاسلام قمی گفت: امروز برخی از حادثه هواپیمای اوکراینی خوشحال شدند و از این فرصت برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند مبلغان مومن فتنه دشمنان و منافقان را برای مردم تبیین کنند تا فضا غبارآلود نماند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد قمی» شامگاه سه‌شنبه، ۲۴ دی ماه در دانشگاه امام صادق(ع) به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: امروز در اثر فتنه، فضای کشور غبارآلود است بنابراین علما و نخبگان فهیم باید حقایق را برای مردم تبین کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فتنه از قتل بدتر است، تصریح کرد: دشمنان و منافقان در فضای غبارآلود فتنه با موج‌سواری بر حادثه هواپیمای اوکراینی سعی دارند با فتنه و توطئه به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه تحمل ذلت و حقارت برای مردم ایران سخت است، تاکید کرد: مردم کشورمان بر هر نوع سختی و مشکل صبر دارند اما هیچ‌گاه ذلت و حقارت مقابل دشمنی همچون آمریکا را نمی‌پذیرند بنابراین ایستادگی و استقامت می‌کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اینکه ثمره کوتاه آمدن مقابل دشمن ذلت و تسلیم شدن است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم دشمنان هرگز از از دشمنی خود دست برنمی‌دارند مگر اینکه شما از حق رویگردان شوید.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه پس از جنگ جهانی دوم کسی جرات نکرده بود به آمریکا کوچکترین حمله‌ نظامی را داشته باشد، ابراز کرد: حمله به پایگاه عین‌الاسد به عنوان مهمترین پایگاه‌ آمریکایی‌ها در عراق یک عملیات بی‌نظیر و قدرتمند در دنیا بود که پس از آن آمریکا نتوانست کاری انجام دهد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ابراز تاسف از حادثه هواپیمایی اوکراینی، بیان کرد: آمریکا و متحدانش در سطح دنیا تروریست‌ترین انسان‌ها هستند، پس حادثه هواپیمای اوکراینی همین ترامپ یک روز در توئیت خود را در کنار ملت ایران معرفی می‌کند روز دیگر مردم ایران را تروریست می‌نامد.

وی افزود: اینکه مردم کشورمان دوست ندارند آمریکای جنایتکار و سفیر انگلیس خبیث در ایران جولان ندهند، تروریست نامیده می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه دشمنان با فشار رسانه‌های خود از طریق ایجاد فتنه دنبال نابودی حق هستند، گفت: طبق آیات قرآن کریم به هنگام فتنه هرکس حق را کنار گذارد به ناحق پیوند خورد در روز قیامت گرفتار عذاب خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تحسین شجاعت و ایثار سردار حاجی‌زاده در پذیرش مسئولیت سقوط هواپیمایی اوکراینی، تاکید کرد: طی سال های اخیر کشورمان با مشکلات زیادی مواجه شد اما هیچ مسئولی برای اشتباهات خود عذرخواهی نکرد.

وی با استناد به فرمایشی از امام راحل مبنی بر اینکه من در مقابل دشمن هرگز یکبار هم نترسیدم، خاطرنشان کرد: ریشه ترس در دنیادوستی است امروز برخی در اثر دنیادوستی از حادثه هواپیمای اوکراینی خوشحال شدند و از این فرصت برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند مبلغان مومن فتنه دشمنان و منافقان را برای مردم تبیین کنند که فضا غبارآلود نماند.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید